سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه از افزایش آمار مبتلایان کرونا در استان به 51 نفر خبر داد.
کد خبر: ۸۳۰۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰ 10 March 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،دکتر ابراهیم شکیبا در جمع خبرنگاران با اشاره به تایید ابتلای 51 نفر در استان به کرونا اظهار کرد: از این تعداد تاکنون شش نفر جان خود را از دست داده اند.

رییس مرکز بهداشت استان کرمانشاه در خصوص پراکندگی مبتلایان در سطح استان نیز گفت: از مجموع موارد ابتلای به کرونا در استان، 22 مورد در شهرستان کرمانشاه، هفت مورد در شهرستان کنگاور، شش مورد در شهرستان اسلام آبادغرب، شش مورد در شهرستان سنقر، در هریک از شهرستان هرسین، گیلانغرب، جوانرود و صحنه هر کدام دو مورد و در شهرستان های سرپل ذهاب و پاوه هر کدام یک مورد ابتلا به ثبت رسیده است.

وی افزود: از ابتدای اپیدمی این بیماری در استان 461 نفر در مراکز درمانی استان بستری شدند که از این تعداد تاکنون 366 نفر ترخیص شده و هم اکنون 90 نفر بستری هستند.

رییس مرکز بهداشت استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به شلوغی نسبی مراکز خرید در استان، این میزان تجمعات را بسیار خطرناک و عاملی در راستای شیوع کرونا دانست و افزود: همه باید در این چند وقته مراعات کرده و در خانه بمانیم تا سایه شوم این بیماری از سر کشور و استان دور شود.

وی افزود: تجمعات می تواند زمینه ساز شیوع هرچه بیشتر بیماری شده و همه را گرفتار کند، بنابراین توصیه می‌شود همه امسال خریدهای نوروزی را به زمان دیگری موکول کرده و در خانه بمانند.

شکیبا با اشاره به تعطیلی آرامستان ها در روزهای جمعه غریبان و جمعه آخر سال، از مردم خواست امسال از خانه برای رفتگان خود فاتحه بفرستند و از دور یاد آنها را گرامی بدارند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار