مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: تاکنون در بین مراکز زیر پوشش بهزیستی کرمانشاه هیچ مورد مشکوک به ویروس کرونا نداشتیم.
کد خبر: ۸۲۸۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰ 04 March 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازمهر، فاطمه رضوان‌مدنی اظهار کرد: سامانه تلفنی ۱۴۸۰ (صدای مشاور بهزیستی) برای ارائه خدمات روانشناسی ناشی از وجود اضطراب در خصوص ابتلاء به ویروس کرونا به مردم، از ساعت ۸ الی ۲۰ فعالیت می‌کند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه ادامه داد: استفاده از صابون مایع و مواد ضدعفونی کننده در سرویس بهداشتی ساختمان‌های اداری، مراکز نگهداری شبانه‌روزی، شیرخوارگاه و آسایشگاه‌های زیر نظر بهزیستی در استان انجام می‌گیرد.

رضوان‌مدنی به نظارت کارشناسان مراکز غیردولتی بر روند اجرای اقدامات پیشگیرانه برای پیشگیری از شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: استفاده مکرر و روزانه از تب‌سنج دیجیتالی در شیرخوارگاه و مراکز شبه خانواده زیر نظارت بهزیستی در دستور کار قرار گرفته است.

وی ایجاد اتاق قرنطینه در تمامی مراکز شبانه‌روزی، استفاده از برنامه غذایی پیشنهادی مرکز بهداشت شهرستان برای مراکز نگهداری شبانه‌روزی سالمندان و دیگر مراکز، ضد عفونی کردن مکرر گرم‌خانه‌ها و رعایت فاصله ۲ متری تخت‌ها را از جمله دیگر اقدامات صورت گرفته بهزیستی در راستای شیوع بیماری کرونا برشمرد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه تاکنون در بین مراکز زیر پوشش بهزیستی کرمانشاه هیچ مورد مشکوک به ویروس کرونا نداشتیم، افزود: معرفی رابط مراقبت سلامت به مرکز بهداشت برای انجام مراقبت‌های ویژه و بیماریابی، گزارش‌دهی روزانه در مراکز نگه‌داری سالمندان و نصب پوستر آموزشی در ساختمان‌ها و مراکز زیر پوشش بهزیستی نیز از جمله سایر اقدامات انجام شده توسط بهزیستی در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار