عضو تیم ملی فوتبال هفت نفره ایران گفت: ترس از ابتلا به بیماری کرونا باعث شده تا اکثر بازیکنان دعوت شده تصمیم بگیرند در اردوی تیم ملی حضور پیدا نکنند.
کد خبر: ۸۲۸۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰ 03 March 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،مسعود ژولیده، بااشاره به دعوتش به اردوی تیم ملی جهت حضور در رقابت‌های جهانی 2020 ایتالیا، اظهارکرد: طبق اعلام فدراسیون اولین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال هفت نفره قرار است از 13 تا 18 اسفند با حضور 30 ملی پوش برگزار شود.

وی تصریح کرد: هرچند بنا به گفته مسئولین فدراسیون، کمپ تیم ملی و محل اسکان ورزشکاران کاملا ضدعفونی شده، اما من به همراه اکثر بازیکنان دعوت شده تصمیم گرفته‌ایم تا در این اردو حضور پیدا نکنیم.

ملی پوش کرمانشاهی فوتبال هفت نفره ایران اضافه کرد: براساس اطلاعی که از بازیکنان دعوت شده از استان‌های دیگر هم دارم، نزدیک به 20 نفر از آنها به دلیل ترس از ابتلاء به کرونا تصمیم گرفته‌اند در این اردو حاضر نشوند.

وی اضافه کرد: از استان کرمانشاه علاوه بر من، مهدی بخشی، شهاب رحیمی، شمس الدین شهبازی و احسان معصوم زاده هم به اردو دعوت شده‌اند که از این تعداد احتمالا فقط یک نفر به اردو برود.

این ورزشکار ملی پوش در ادامه بابیان اینکه تاکنون این تصمیم را به فدراسیون اعلام نکرده‌اند، عنوان کرد: درصورتی که اکثر بازیکنان در این اردو حاضر نشوند، اردو کنسل خواهد شد.

ژولیده افزود: حتی اگر خودم هم بخواهم در این اردو حاضر شوم، خانواده‌ام اجازه نمی‌دهند بروم که البته به آنها حق می‌دهم.

عضو تیم ملی فوتبال هفت نفره ایران یادآورشد: متاسفانه برگزاری رقابت‌های ورودی به جام جهانی 2020 هم در کشور ایتالیاست، کشوری که هم اکنون درگیر بیماری کروناست و می‌تواند این مسئله برای ما مشکل ساز باشد.

وی در پایان گفت: هرچند که می‌دانیم که تا زمان برگزاری این رقابت‌ها هم زمان زیادی باقی نمانده، اما عدم حضورم در اردوها باعث کاهش سطح آمادگی بدنم نمی‌شود، چراکه در کرمانشاه و با یکی از دوستانم روزی دو ساعت تمریناتم را انجام می‌دهم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار