مجتبی بیاتی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل فرودگاه ها کرمانشاه گفت: اقدامات لازم جهت مقابله با ویروس کرونا پیش از شیوع آن در فرودگاه آغاز شد و آموزش های لازم را به پرسنل دادیم، ضدعفونی و گند زدایی محیط فرودگاه استان نیز انجام می شود.
کد خبر: ۸۲۸۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲ 03 March 2020

مجتبی بیاتی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در این ایام پروازها انجام شده،زیرل درخواست پرواز در ارتباط با بحث بازرگانی انجام می شود و مساله شیوع بیماری کرونا بر افت و کاهش پرواز ها اثر نگذاشته تعداد پرواز هاکاهش اندکی داشته،که این کاهش طبیعی است و در شرایط معمول هم پیش می آید و با موضوع عرضه و تقاضا مرتبط است.

وی افزود: با توجه به شیوع کرونا ویروس کاهش مسافر داشته ایم و طبق توصیه اتحادیه بین المللی فرودگاه ها که جهانی است اقداماتی در راستای مبارزه با بیماری، انجام دادیم.

مدیر کل فرودگاه ها تصریح کرد: در ارتباط با کرونا ویروس کل جامعه مورد تهدید است و صنعت هواپیمایی از این مستثنا نیست ما قبل از اینکه کرونا وارد کشور شود، آموزش را از طریق کارشناسان بهداشت به پرسنل فرودگاهی، شرکت ها هواپیمایی و کارکنان سپاه و پلیس فرودگاه همچنین کارکنان تاکسیرانی ارائه دادیم.

این مسئول بیان داشت: توصیه های بهداشتی در قالب بنر نصب شده و اکنون که شرایط حاد شده است، پس از هر پرواز ضدعفونی و گند زدایی انجام می شود امیدوارم بتوانیم محیط سالمی برای مسافران آماده کنیم.

وی خاطر نشان کرد: ضدعفونی و گند زدایی داخل هواپیماها با شرمت ها هواپیمایی است و توسط مهمانداران آنها انجام می شود و سالن ترمینال ها ورودی و خروجی، گیت سپاه و پلیس و قسمت هایی که به صورت مستقیم با مسافر ارتباط هستند ضدعفونی می کنیم و دستکش و ماسک لازم را نیز در اختیار پرسنل قرار می دهیم.

بیاتی تاکید کرد: مواد گند زدایی را برای سرویس ها بهداشتی نیز نصب کردیم و هلال احمر برای تب سنجی و معاینه مسافران در فرودگاه مستقر هستند. امیدواریم با این تلاش ها یک نه خیلی بزرگ به این ویروس بگوییم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار