فربیرز کرمی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: راهداری با هماهنگی پلیس راه با تناژ های غیرمتعارف برخورد می کند.
کد خبر: ۸۲۷۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ 01 March 2020

 فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه ضمن اشاره به احداث گشت های محسوس و نامحسوس راهداری در جاده ها و کنترل دروازه ای در ورودی و خروجی شهرها اظهار داشت: تمامی اقدامات یادشده به منظور کنترل تناژ برای جلوگیری از وارد شدن خسارت به زیرساخت ها و نیز تخلفات جاده ای با هماهنگی پلیس راه و صنوف حمل و نقل صورت می گیرد. تناژ های غیرمتعارف سبب عدم تعادل و توازن در ناوگان شده که موجب تصادفات جاده ای می شود که با هماهنگی پلیس راه قطعا با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در ادامه افزود: امیدواریم بتوانیم با رعایت قوانین و مقررات در جهت جلوگیری از تخریب زیرساخت ها پیش رفته و ایمنی و تردد روان برای کاربران جاده ای ایجاد کنیم.

کرمی بیان کرد: در ایام سال پیک های سفر مختلفی همچون نوروز، تابستان و پیاده روی اربعین حسینی را داریم که در تمامی جاده ها راهداری به همراه بخش خصوصی حمل و نقل و نیز ادارات همکار در شورای حمل و نقل و سوخت استان به صورت آنلاین حضور فعال داشته و درصدد رفع مشکلات احتمالی می باشد. استقرار در پایانه های مرزی و مسافربری و نیز طول راه و نظارت های گسترده از اقدامات دستگاه های یاد شده می باشد.

وی در پایان گفت: راهنمایی ناوگان حمل و نقل به مسیرهای کم ترافیک بجای مسیرهای پرتردد و پرترافیک با نظارت های کامل انجام می شود. بنابراین بخش حمل و نقل با همکاری بخش خصوصی تا پایان سفرها تمامی ناوگان ها را مورد بررسی قرار داده تا مشکلی پیش نیاید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار