غلامرضا رضایی در گفتگو با تابناک:
رئیس سازمان آتش نشانی کرمانشاه گفت: عملیات ضدعفونی سطح شهر از روز جمعه آغاز گردید و تا ریشه کن شدن کامل بیماری کرونا ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۸۲۷۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰ 29 February 2020

غلامرضا رضایی در خصوص آغاز عملیات ضدعفونی سطح شهر در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهارداشت:پس از موضوع شیوع کرونا در کشور و با تاکیید استاندار در جلسه روز جمعه به حوزه خدمات شهری و آتش نشانی، عملیات ضدعفونی سطح شهر را آغاز کردیم.

وی افزود: دو شب گذشته 20 دستگاه خودرو آتش نشانی با کمک یگان ویژه و ارتش آماده شدند و روز جمعه ضدعفونی انجام شد تا خیال مردم از بابت این بیماری تا حدی آسوده گردد.

رئیس سازمان آتش نشانی تصریح کرد: ارتش و یگان ویژه هر کدام 2 دستگاه و سازمان آنش نشانی 25 دستگاه به این کار اختصاص دادند، شرکتی به صورت داوطلبانه مواد ضدعفونی را در اختیار ما قرار داد.

این مسئول خاطر نشان کرد: تمام سطح شهر علاوه بر جداول، درخت ها و معابر اصلی را از میدان غدیر تا پل و تمام بلوار شهید بهشتی، بلوار طاق بستان و چهار راه نوبهار معابر اصلی که شلوغ است را ضدعفونی کردیم.

رضایی تاکید کرد: ضدعفونی قطعا از شیوع بیماری جلوگیری می کند این کار از روز جمعه آغاز گردیده و این روند تا ریشه کن شدن بیماری ادامه خواهد داشت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار