انشاء اله کولانی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل منابع طبیعی استان کرمانشاه گفت: برنامه ها هفته منابع طبیعی در سه جلسه فنی، هماهنگی داخلی و نهضت سبز مصوب شده و روز نخست جشن درختکاری خواهیم داشت.
کد خبر: ۸۲۶۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 29 February 2020

انشاءاله کولانی در خصوص برنامه ها هفته منابع طبیعی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:همچون سال‌ها قبل روز شمار هفته منابع طبیعی اعلام شده و اداره کل منابع طبیعی در سه جلسه فنی، هماهنگی داخلی و نهضت سبز مصوباتی داشت که در این هفته اجرا خواهد شد. 

وی افزود: برنامه ها مصوب شده به ادارات حوزه نهضت سبز اعلام شده و جدول آن به سمع و نظر مردم خواهد رسید. اولین روز این هفته به جشن درختکاری اختصاص یافته و احتمالا پروژه هایی افتتاح شوند.

مدیر کل منابع طبیعی با اشاره به اینکه بحث شیوع بیماری کرونا ما را از برپایی اجتماعات منع می کند، تصریح کرد: با این حال اگر به تبعیت از دستور دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت اجازه داشته باشیم اجتماعاتی را مطابق با روال سال ها گذشته برپا می کنیم.

وی تشریح کرد: وظیفه شهروندی، دینی، اخلاقی و اداری ما همکاری برای مقابله با بیماری کرونا است. ما خود را در برابر مردم موظف و مسئول می دانیم به همین منظور دستور یا بخشنامه ای که در این باره ابلاغ می شود را به سرعت اجرا می کنیم.


کولانی تصریح کرد: ترویج فرهنگ منابع طبیعی بسیار مهم است، مردم باید در این مورد به صورت خودجوش عمل کنند این بحران نیز مانند بسیاری مشکلات سپری خواهد شد و چنانچه نتوانستیم اجتماعات همیشگی برگزار کنیم مردم در باغچه یا حاشیه منازلشان نهال کشت کنند.

وی با بیان اینکه با برخی از کشاورزان، ارگان ها نظامی انتظامی، شهرکها و نهادها تفاهم نامه منعقد کرده ایم، ابراز داشت: آنها قطعا کشت نهال را به صورت جداگانه انجام خواهند داد ما هم نظارت و پشتیبانی می کنیم.

کولانی در پایان درباره توزیع نهال رایگان در هفته منابع طبیعی، عنوان کرد: معمولا هرساله در مراکزی از شهرستان کرمانشاه، شهرداری ها و ستاد نماز جمعه توزیع نهال داشتیم، اگر امکان توزیع نهال در اجتماعات نبود، نهال هایی که پیش از این دسته بندی، مشخص و سهمیه بندی شده به صورت فردی، توزیع می کنیم.

 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار