فرزین معتمدی در گفتگو با تابناک:
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: آموزش از طریق فضای مجازی و برگزاری کلاس ها آموزشی به منظور مقابله با بیماری کرونا در حال اجرا است.
کد خبر: ۸۲۶۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 29 February 2020

فرزین معتمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:از جمله اقدامات ما برای مقابله با بیماری کرونا بحث پیشگیری و آموزش در شبکه ها مجازی است، همچنین توزیع بروشور و برگزاری کلاس ها آموزشی برای انواع و اقسام امدادگران، داوطلبان و اقشار مختلف مردم در دستور کار است.

وی افزود:تمام پایگاه ها بین جاده ای را ضدعفونی می کنیم و به طور مستمر ماسک را میان امداد گران و داوطلبان توزیع می کنیم تا حوادث بین جاده ای با توجه به اینکه در تماس مستقیم با مردم هستند، برای ایشان مشکل پیش نیاورد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر بیان داشت: به علاوه دو روز گذشته حدود 100 هزار  ماسک به دانشگاه علوم پزشکی و سازمان غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی به منظور کمک به کادر و پرسنل درمان اهدا کردیم.

این مسئول خاطر نشان کرد: فعلا پروتکل کشوری که به ما به ابلاغ شده، بحث آموزش است چنانچه دانشگاه علوم پزشکی و حوزه استانداری کمکی بخواهد ما وارد عمل می شویم و انجام می دهیم.

وی ابراز داشت: آموزش ها به صورت چهره به چهره  و در فضای مجازی است، در کلاس ها آموزشی از اساتید داوطلب هلال احمر که متخصصان عفونی هستند دعوت می شود تا به صورت گسترده به  عموم مردم آموزش دهند و اگر لازم باشد به صورت گروهی و دسته جمعی نیز آموزش رایگان می دهیم.

معتمدی یادآور شد: عموم مردم می توانند به شعب جمعیت هلال احمر مراجعه و برای شرکت در دوره ها آموزشی ثبت نام نمایند، شرکت در کلاس ها کاملا رایگان است همچنین کل سامانه ستاد جمعیت هلال احمر و ساختمان اداری هم به امکانات لازم برای ضدعفونی مجهز شده است. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار