معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از مردم خواست تا مراقب مراجعه افراد سارق به درب منازل خود به بهانه اخذ تست بیماری کرونا باشند.
کد خبر: ۸۲۶۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰ 27 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمدرضا آمویی" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ممکن است پس از شیوع بیماری کرونا در کشور و انتشار آن در برخی استان ها، برخی افراد سودجو و سارق به این بهانه به درب منازل مردم مراجعه و اقدام به سرقت کنند.

وی افزود: از این رو عموم مردم کرمانشاه باید کاملا مراقب و هوشیار بوده تا در دام چنین افراد تبهکاری گرفتار نشده و فریب نخورند.

سرهنگ آمویی تصریح کرد: معمولا چنین افرادی به درب منازلی مراجعه می کنند که خانم خانه، افراد مسن و یا کودک و نوجوانی به تنهایی در منزل حضور دارد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: این افراد پس از گشوده شدن درب منزل از این فرصت استفاده و دست به سرقت و یا سایر اعمال تبهکارانه می زنند.

وی تاکید کرد: مردم هوشیار باشند که فعلا قرار نیست هیچ کس از طرف مرکز بهداشت استان، شهرستان و روستا برای تشخیص بیماری کرونا به درب منازل مردم مراجعه کنند و شهروندان در صورت مواجهه با چنین موضوعی حتما به پلیس اطلاع دهند.

سرهنگ آمویی در پایان گفت: هرگونه اقدام و اطلاع رسانی در خصوص بیماری کرونا از قبل توسط دانشگاه علوم پزشکی از طریق صداوسیما و رسانه ها به مردم اعلام و عموم شهروندان در جریان آن قرار داده خواهند شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار