دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس از برخورد با محتکران عمده و گرانفروشان اقلام بهداشتی با عنوان مجرمانه اخلال در نظام اقتصادی کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۲۶۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۲ 26 February 2020

تابناک فارس به نقل از فارس:حیدر آسیابی با اشاره به این که طی نامه ای به سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس بر نظارت دقیق قیمت ها و عرضه اقلام بهداشتی تأکید شده است گفت: متأسفانه عده ای از افراد سودجو اقدام به احتکار و گرانفروشی این اقلام و توزیع قطره چکانی در بازار کرده اند که بر اساس گزارشات متعدد واصله این اقدام برای کسب منفعت و سود بیشتر بوده است.

وی افزود: در صورت عدم نظارت نهادهای نظارتی و صنفی مسئول، دادستانی با متخلفان و محتکران برخورد قانونی خواهد کرد و در مواردی که گرانفروشی و احتکار عمده اقلام بهداشتی را شاهد باشیم، افراد متخلف تحت عنوان مجرمانه اخلال در نظام اقتصادی تحت تعقیب قضایی قرار خواهد گرفت.

به گزارش فارس، پس از شیوع ویروس کرونا در کشور و اعلام رسمی مراجع بهداشت و درمان برخی اقلام بهداشتی پیشگیری های اولیه از جمله مایع و ژل های ضد عفونی کننده، ماسک و دستکش کمیاب و با قیمت بیشتر عرضه شد که این موضوع اعتراض گسترده مردم را به دنبال داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار