دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: برای کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، مقرر شد رویدادهای غیر المپیکی با تعویق برگزارشود و مسابقات لیگ در سطح لیگ برتر، بدون تماشاچی برگزار شود.
کد خبر: ۸۲۶۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۶ 26 February 2020

به گزارش تابناک مازندران و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، کیکاووس سعیدی با مثبت خواندن جلسه مشترک کمیته اجرایی با مسعود سلطانی‌فر گفت: اساسنامه جدید فدراسیون‌های ورزشی، ساز و کار اجرا و ابلاغ آن، بحث منابع مالی، تحصیل اعتبارات و بسیج منابع برای حضور قدرتمند کاروان ورزشی ایران در المپیک و موضوع سرپرستی فدراسیونهای ورزشی از مواردی بود که در این نشست مورد بحث قرار گرفت.

وی افزود: از دستاوردهای خوب این نشست‌ها رفع ابهامات و تأکید مشارکت حداکثری در حوزه مدیریت کلان ورزش کشور بود که توسط دکتر سلطانی‌فر و دکتر صالحی امیری مورد تأکید قرار گرفت.

سعیدی تعامل میان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک را در طول سالهای گذشته بسیار مطلوب توصیف کرد و خاطرنشان کرد: این دوران را می‌توان یکی از موفق‌ترین دوران معرفی کرد که مشارکت حداکثری وجود دارد.

دبیرکل کمیته ملی المپیک افزود: در تصمیم‌سازی های ورزشی به خصوص در حوزه سیاست‌گذاری در حوزه کلان و راهبردی و این همدلی ناشی از فضای صمیمی و دوستانه و مشارکت کارشناسی است.

وی در خصوص تصمیمات وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک پیگیری از شیوع کرونا گفت: در خصوص این بیماری سلطانی‌فر به موقع ورود کرد و با همفکری فدراسیون پزشکی ورزشی و کمیته ملی المپیک، پروتکلی تهیه و ارائه شد.

سعیدی اضافه کرد: همچنین مقرر شد رویدادهای غیر المپیکی با تعویق برگزارشود، اردوهایی که کاملا ضروری به طور ویژه کاملا ایمن و مسابقات لیگ در سطح لیگ برتر بدون تماشاچی برگزار شود.

وی در پایان افزود : در کمیته ملی المپیک هم، فعالیت آکادمی ملی المپیک را به حداقل سطح رساندیم و فقط قهرمانان المپیک که سهمیه کسب کردند استفاده می‌کنند در این مکان تمریناتشان را پیگیری خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار