کد خبر: ۸۲۶۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۰ 26 February 2020
عصر امروز استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه معاون اقتصادی، مدیرکل صنعت و معدن و جمعی دیگر از مسئولان استانداری از کارخانه تولید یکی از لوازم آرایشی بهداشتی در یاسوج بازدید کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حسین کلانتری در حاشیه این بازدید گفت: این واحد تولیدی با توجه به شیوع ویروس کرونا در برخی از استان های به کشور خط تولید خودش را به تهیه مواد ضد عفونی از جمله ژل ضدعفونی کننده اختصاص داده است که روزانه بین 6 تا 18 هزار مایع ضدعفونی را می تواند تولید کند و علاوه بر تامین نیاز استان از روزهای آینده صادرات به سایر استان ها نیز خواهد داشت.
وی با اشاره به این که مردم نگران نباشند و با رعایت اصول بهداشتی می توانند به جنگ این ویروس بروند اظهار کرد: مردم آرامش خود را حفظ کنند ، رسانه ها سعی کنند سیاست ایجاد آرامش و امید را در مردم تقویت کنند.
استاندار به واحدهای تولیدی و داروخانه هایی که ماسک ، مایع ضدعفونی و سایر اقلام مورد نیاز در این ایام را گران در اختیار مردم قرار می دهند هشدار داد و آن را بی انصافی محض دانست و گفت:  حتما با کسانی که در این ایام اقلام مورد نیاز را احتکار می کنند و یا گرانفروشی می کنند برخورد خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار