مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت که به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه به ویژه اماکن عمومی، تمهیدات بهداشتی در این اماکن اجرا می شود.
کد خبر: ۸۲۶۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶ 25 February 2020

بقاع‌متبرکه البرز ضدعفونی می‌شود/ توزیع هرگونه نذری فاقد بسته بندی ممنوع

به گزارش «تابناک البرز»؛ علی علی اکبری گفت: آستان مقدس امامزادگان واجب التعظیم البرز همه روزه پذیرای خیلی کثیری از ارادتمندان و علاقه مندان به ذریه پاک و مطهر اهل بیت عصمت و طهارت (ع) هستند.

وی اظهار داشت: به همین منظور ضدعفونی و استریل مرتب درب های ورودی و خروجی، دستگیره های ضریح مطهر، جامهری ها، سرویس های بهداشتی، زایرسراها و تمام سطوحی که در معرض تماس عمومی قرار دارند، به مدیران بقاع متبرکه ابلاغ شده است.

وی از دیگر این اقدامات را فعال شدن کفش داری ها برای نگهداری کفش های زایران عنوان کرد و گفت: در صورت نبود کفش داری نسبت به استریل کردن کیسه های کفش اقدام شود.

علی اکبری ادامه داد: بایستی از توزیع غذای نذری و نذورات فاقد بسته بندی تا زمان اعلام رفع خطر آلودگی عمومی جلوگیری شود و حتی الامکان ماسک و ژل ضدعفونی کننده به صورت رایگان در دسترس زایران قرار گیرد.

وی یادآور شد که از ظرفیت های تبلیغات محیطی بقاع متبرکه به منظور آگاهی بخشی عمومی برای کاهش و جلوگیری از انتشار این بیماری استفاده بهینه می شود.

برای  اطلاع رسانی بیشتر در بقاع متبرکه استان ۱۵ بنر تبلیغات و اطلاع رسانی برای پیشگیری از شیوع این بیماری چاپ و نصب شده است.

همچنین قرار است ۱۰ هزار بروشور تبلیغاتی در خصوص این بیماری چاپ و در اختیار زایران قرار گیرد.

در استان البرز ۱۰۰ امامزاده واجب التعظیم در ۸۵ بقعه متبرکه آرام گرفته اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار