رضا عزتی در گفتگو با تابناک:
رئیس هیات هندبال کرمانشاه از قبولی تنها بانوی کرمانشاهی دعوت شده از سوی فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران در کلاس مربیگری Dجهانی هندبال خبر داد.
کد خبر: ۸۲۵۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ 25 February 2020

رضا عزتی در گفتگو با خبرنگارتابناک کرمانشاه اظهار داشت:کلاس مربیگری Dجهانی برای اولین بار در ایران با تایید فدراسیون جهانی هندبال برگزار گردید که متین چوگان به عنوان تنها بانوی کرمانشاهی دعوت شده از سوی فدراسیون هندبال ایران موفق به کسب مربیگری Dجهانی هندبال شد.

وی در خصوص شرایط ثبت نام و ورودی این کلاس بیان کرد: داشتن مدرک مربیگری درجه ، مدرک کارشناسی به بالا و همکاری با هیات هندبال و تسلط بر زبان انگلیسی باید مورد تاییدفدراسیون هندبال قرار بگیرد و ثبت نام انجام وهزینه ی ثبت نام حدودا بین دو تا دونیم میلیون تومان است.

 رئیس هندبال کرمانشاه در ادامه تصریح کرد: این کلاس از تاریخ ۲۵ لغایت ۲ اسفندماه به مدت ۷ روز در محل فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران به مدرسی دکتر ایلونا هیپکوا از کشور چک با حضور ۶۰ مربی هندبال که مدرک درجه یک داشتند برگزار گردید.

وی در اخر افزود: این برای اولین بار است که این سطح از مربیگری در ایران برگزارمیشود و به ارتقای مربیان خانم ایرانی بسیار کمک میکند و مدرک بین المللی که در همه جای دنیا معتبر است دریافت می کنند. و کسانی که این مدرک را بگیرند میتوانند در سطوح بالاتر در سایر کشورها شرکت کنند.

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار