دانا آذری در گفتگو با تابناک:
شهردارشهرستان پاوه گفت: همزمان با هفته منابع طبیعی و روز درختکاری در شهر پاوه چند هزار اصله نهال مثمر و غیرمثمر کاشته می‌شود.
کد خبر: ۸۲۵۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ 25 February 2020

دانا آذری در تشریح برنامه‌های شهرداری برای هفته منابع طبیعی و روز درختکاری در گفتگو با خبرنگارتابناک کرمانشاه اظهار داشت:با توجه به کمبود سرانه فضای سبز در شهر پاوه و از آنجا که فضای سبز شهری جزء فضاهای ضروری شهرها است و کمبود آن می‌تواند اختلالات جدی در حیات شهرها به وجود آورد شهرداری شهرستان  برنامه‌ای جهت ارتقای سرانه فضای سبز در هفته منابع طبیعی را در برنامه کاری خود گنجانده است.
 
وی خاطر نشان کرد:امسال در کلیه مناطق شهر و در هر نقطه‌ای که فضا در اختیار داشته باشیم و امکان نگهداری بعدی از نهال وجود داشته باشد با همکاری شهروندان علی‌الخصوص دانش‌آموزان و ادارات منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، انجمن ژیوای و خانه مشارکت‌های مردمی اقدام به کاشت نهال خواهیم کرد.

 شهردار پاوه تصریح کرد: در معابر عمومی اولویت با کاشت نهال خرمالو خواهد بود تا بتوانیم درخت خرمالو را به عنوان شاخصه‌ای برای شهر پاوه مطرح نمائیم.

 آذری در پایان تاکید کرد:شهروندان در زمان برنامه کاشت نهال مشارکت داشته و هر شهروندی در محدوده محل کار و زندگی خود در نگهداری از نهال های کاشته شده همکاری لازم را داشته باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار