مدیرعامل سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی کرمانشاه از نظافت و ضدعفونی مستمر اتوبوس‌های درون شهری خبر داد و گفت: این روند برای ناوگان حمل و نقل عمومی، روزانه در دو نوبت انجام می‌پذیرد.
کد خبر: ۸۲۵۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 24 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،سجاد سلیمانی اظهار کرد: این سازمان با هدف جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، تمهیداتی را برای ناوگان حمل و نقل عمومی پیش‌بینی کرده که شست‌وشو و ضدعفونی متعدد محیط اتوبوس‌های درون شهری از آن جمله به شمار می‌رود.

وی با اشاره به فعالیت 210 دستگاه اتوبوس درون شهری در کرمانشاه گفت: این تمهیدات و اقدامات پیشگیرانه ضمن ارتقای ضریب ایمنی سلامت، می‌تواند موجب آسودگی خاطر شهروندان استفاده کننده از خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی با بیان اینکه هر شب اتوبوس های درون شهری علاوه بر شست و شو، ضد عفونی می‌شوند، گفت: حمل ونقل عمومی به دلیل استقبال مردم از آن بسیار مورد توجه قرار گرفته و باید بتوانیم زمینه را برای حضور ایمن مردم فراهم کنیم.

سلیمانی همچنین از نظافت و نظارت بر ایستگاه‌های اتوبوس خبر داد و از شهروندان خواست نسبت به رعایت توصیه‌های بهداشتی اهتمام جدی داشته باشند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار