محمودرضا مرادی در گفتگو با تابناک:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از مرگ دو نفر در استان براثر بیماری تنفسی که منشا آن هنوز مشخص نیست خبر داد.
کد خبر: ۸۲۵۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ 24 February 2020

محمودرضا مرادی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه ضمن بیان اینکه شب گذشته دو فوتی بر اثر بیماری های تنفسی در استان داشتیم اظهار داشت: آزمایش از آن ها گرفته شده و منتظر پاسخ هستیم لذا داشتن کرونای آن ها قطعی نیست. سن این دو بیمار ۶۳ و دیگری بالای ۵۰ سال بوده است.

وی تصریح کرد: درصورت تایید کرونای این دوفوتی کرمانشاه به لیست شهرهای دارای کرونا اضافه شده و خانواده های این دو بیمار و افرادی که با آن ها در تماس بوده اند قرنطینه و مورد آزمایش قرار می گیرند.

مرادی در ادامه افزود: تمامی بیماران تنفسی از جمله افرادی که دارای علائم کرونا، آنفولانزا و مننژیت هستند به بیمارستان گلستان منتقل می شوند.

وی تصریح کرد:در مورد کمبود ماسک نیز باید بگوییم که ماسک به مقدار لازم برای بیمارستان و پرسنل آن فراهم است و در صورت مثبت بودن شیوع کرونا در کرمانشاه ذخیره ۸۰ الی ۹۰ درصد داروهای حیاتی به مدت سه ماه فراهم است لذا جای نگرانی نیست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: متولی تهیه دارو معاونت غذا و دارو بوده و عدت کمبود ماسک های اعلام شده به دلیل محدود بودن همیشگی آن در داروخانه ها و عدم لزوم مقدار زیاد برای فروش است.

 
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار