پس از مثبت شدن تست دوپینگ کشتی گیران وزن 125 کیلوگرم ازبکستان و سوریه در رقابت‌های جهانی 2019 قزاقستان، سهمیه المپیک این وزن به یدالله محبی کشتی گیر کرمانشاهی رسید.
کد خبر: ۸۲۵۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰ 23 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،این آزادکار سنگین وزن عضو تیم ملی کشتی کشورمان، در این باره اظهارکرد: باتوجه به اینکه این سهمیه برای وزن 125 کیلوگرم تیم ملی کشتی ایران است، بنابراین باید منتظر بمانم و ببینم تصمیم کادر فنی تیم ملی چیست.

وی تصریح کرد: تا پیش از اینکه خبر تست دوپینگ ورزشکاران قزاق و سوری در رقابت‌های قرقیزستان منتشر و سهمیه این وزن برای کشورمان ثبت شود، قرار بر این بود که فروردین سال آینده در رقابت‌های انتخابی المپیک شرکت کنیم و سهمیه وزن 125 کیلوگرم را آنجا بگیریم.

محبی اضافه کرد: با این شرایط اکنون تصمیم با کادر فنی است که فرد اعزامی به رقابت‌های المپیک در وزن 125 کیلوگرم چه کسی باشد.

وی با بیان اینکه پس از رقابت‌های جام تختی چهار نفر در 125 کیلوگرم مدعی هستند، عنوان کرد: احتمالا حضور در یک تورنمنت و یا برگزاری رقابت انتخابی درون اردویی تعیین کننده کشتی گیر اعزامی به المپیک باشد.

این کشتی گیر کرمانشاهی مهمترین رقابتش برای جلب نظر کادر فنی تیم ملی به منظور اعزام به رقابت‌های المپیک را با پرویز هادی دانست و تصریح کرد: اکنون که اسمم جزو چهارکشتی گیر برتر سنگین وزن جهان قرار گرفته، روحیه و انگیزه خوبی گرفته‌ام و فرصت خوبی نیز پیش آمده تا بتوانم توانایی‌هایم را به کادر فنی تیم ملی معرفی کنم.

پیش از کسب سهمیه یدالله محبی در وزن 125 کیلوگرم، رضا اطری در وزن 57 کیلوگرم و حسن یزدانی در 86 کیلوگرم توانسته بودند سهمیه المپیک را برای تیم ملی کشورمان کسب کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار