مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام:
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام، گفت: در جهت طرح اقدام ملی در سطح شهرهای استان ایلام، 9195 واحد مسکن احداث می‌شود.
کد خبر: ۸۲۵۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵ 23 February 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ علی اصغر کاظمی، گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته 9195 واحد مسکن در طرح اقدام ملی در سطح شهرهای استان ایلام احداث می‌شود.

وی افزود: با توجه به شناسایی زمین‌های محل احداث طرح اقدام ملی زمین و مسکن و انعقاد تفاهمنامه‌هایی با نیروهای مسلح، بنیاد شهید، بنیاد مسکن و... و در دست اقدام بودن مناقصه احداث و هم زمان تشکیل پرونده متقاضیان این طرح، در آینده نزدیک شاهد احداث این منازل خواهیم بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان، ادامه داد: در این راستا تفاهم نامه‌های وزارت راه و شهرسازی با وزارت کشور در موضوع تخفیف و تسهیل در صدور پروانه ساخت، سازمان نظام مهندسی ساختمان برای ارائه خدمات مهندسی و شرکت تهاتر ایرانیان برای تامین مصالح انعقاد شده است.

کاظمی ابراز امیدواری کرد: این تفاهم‌نامه‌‌ها در مجموع موجب کاهش ۲۵ درصدی قیمت تمام شده مسکن برای متقاضیان طرح اقدام ملی شود.

وی تاکید کرد: متقاضیان واجد شرایط، مطابق زمانبندی تعیین شده می‌توانند مدارک مورد نیاز اعلام شده را به این اداره کل تحویل کنند.

کاظمی گفت: طبق توافقات به عمل آمده بین اداره کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ادامه مراحل تشکیل پرونده و... در شهر ایلام نیز به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان منتقل خواهد شد./ح

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار