/انتخابات ۹۸/
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بدون هیچ مشکل امنیتی در ۱۵۸۵ شعبه اخذ رای استان برگزار شد.
کد خبر: ۸۲۴۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۹ 21 February 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه ،سردار "علی اکبر جاویدان" در بازدید از ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه همانگونه که پیش بینی می شد انتخاب بدون هیچ مشکل امنیتی در شعب اخذ رای برگزار شد.

وی با بیان اینکه نیروهای پلیس در همه شعب ثابت و سیار حضور داشتند، گفت: همکاران ما حتی در دور افتاده ترین و صعب العبورترین مناطق نیز حضور یافتند تا از صندوق های اخذ رای و آراء مردم محافظت کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: در هر شعبه به تناسب جمعیت و موقعیت آن بین 2 تا 5 مامور پلیس امنیت لازم را برای حضور پرشور مردم فراهم کردند.

وی ادامه داد: نیروهای پلیس تا پایان کار شمارش آرا در شعب باقی مانده و کار حراست از صندوق هایی که رای ارزشمند مردم در آن قرار دارد را برعهده می گیرند.

جاویدان در پایان با قدردانی از حضور گسترده مردم پای صندوق های اخذ رای، گفت: این حضور پرشور و آگاهانه نقشه های دشمنان را نقش برآب و توطئه های آنان را خنثی کرد.

 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار