آیت الله مصطفی علما در گفتگو با تابناک:
امام جمعه کرمانشاه و نماینده ولی فقیه در استان گفت: مردم باید با هوشیاری و بیداری پای صندوق های رای آمده و جهاد کنند.
کد خبر: ۸۲۴۵۶۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱ 20 February 2020

آیت الله مصطفی علما در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه ضمن اشاره به یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و لزوم حضور همه اقشار جامعه در آن و تعیین سرنوشت خود و کشور بیان کرد: از ابتدا امام راحل و مقام معظم رهبری بر تعیین سرنوشت خود در انتخابات تاکید داشته که عقل نیز آن را تایید می کند.

نماینده مقام معظم رهبری در استان افزود: گرانی، بیکاری جوانان و مشکلات موجود مسائل مهمی هستند که باید در جای خود بحث و حل شود بنابراین عدم شرکت در انتخابات راه حلی برای آن ها نبوده و حصور و مشارکت در تعیین سرنوشت کشور می تواند این مشکلات را حل و فصل کند.

آیت الله علما اظهار داشت: یکی از سیاست های امام راحل مبنی بر مخالفت با سیاست های ضد ایران بوده به طوریکه وزیر امور خارجه آمریکا در مصاحبات خود سعی بر وادار نمودن مردم در عدم شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی است. این افراد دشمن ایران، امنیت کشور و ولایت فقیه هستند که اقتدار نظام را می بینند. بنابراین باید ملت پای صندوق رای آمده که در واقع جهاد است و باید با هوشیاری و بیداری در انتخابات شرکت کرد.

امام جمعه در پایان خاطرنشان کرد: مردم ما ایران و امنیت آن را می خواهند، کشور را دوست دارند همانطور که در بدرقه سردار حاج قاسم سلیمانی مردم حضور پیدا کردند و به خوبی میدانند که خدمت گزاران نظام چه افرادی هستند. بنابراین ما باید بدانیم که چه افرادی را به مجلس می فرستیم و به خصوصیات نامزدها توجه کنیم که هرچقدر این خصوصیات به مرحوم مدرس نزدیکتر باشد مناسبتر است. در نهایت ملاک ما برای انتخاب کاندیدا مومن و شجاع بودن و روحیات مدرس را داشتن است؛ پس با شرکت در انتخابات تعیین مقتدرات امنیت کشور اقتدار خود را ابراز می کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار