تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب در هفته دوم نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر هندبال برابر تیم صدرنشین مس کرمان تن به شکستی خانگی داد.
کد خبر: ۸۲۳۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰ 18 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،هوشنگ کاکلوند سرمربی زاگرس پس از باخت 39 بر 33 تیمش مقابل مس کرمان در گفت و گو با ایسنا، به شرایط نامطلوب تیمش در چند هفته اخیر اشاره کرد و افزود: در شرایطی هستیم که بیشتر از شش تا هفت بازیکن در اختیار نداریم، چراکه همه بازیکنان ما یا مصدوم شده‌اند و یا محروم هستند.

وی تصریح کرد: در بازی هایی که در چند هفته گذشته داشتیم، از ابتدا تا انتهای بازی‌ها، تعویضی نداشتیم و با همان بازیکنان ثابت تا آخر بازی کردیم، چون بازیکن ذخیره نداشتیم.

سرمربی تیم زاگرس اظهار کرد: در حالی با این شرایط عصر دیروز (28 بهمن) هم مقابل تیم مس کرمان قرار گرفتیم که تیم حریف تا آخر بازی چندین بار تعویض بازیکن داشت.

وی افزود: حریف قدرتمند کرمانی در این دیدار از وجود چندین بازیکن ملی پوش هم بهره می‌برد که بسیار تهاجمی و با سرعت بودند.

کاکلوند اضافه کرد: نداشتن بازیکن ذخیره باعث شد تا بازیکنان ما در داخل زمین از نظر بدنی تحت فشار باشند و افت پیدا کنند و نتوانیم جلوی سرعت تیم حریف را بگیریم.

وی گفت: سرعت انتقال توپ از دفاع به حمله بازیکنان تیم کرمان بسیار بالا و قابل توجه بود، بگونه ای که بازیکنان جا می‌ماندند.

سرمربی تیم زاگرس در ادامه به ناکامی های هفته های گذشته تیمش هم اشاره‌ای کرد و افزود: متاسفانه فشردگی رقابت‌های لیگ کار را برای تیم ما سخت کرده و بازیکنان پس از هر بازی فرصت چندانی برای ریکاوری ندارند، البته در دو بازی گذشته نقش داوری را در باخت تیم ما نمی‌توان نادیده گرفت.

وی در ادامه تصریح کرد: هرچند برای بازی های پیش رو نیز دستمان از نظر بازیکن خالی است، اما همه تلاشمان را می‌کنیم که در انتهای لیگ جزو تیم های نیمه بالای جدول باشیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار