یک کارشناس مسائل سیاسی در کرمانشاه گفت: شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش‌رو، به معنای به حساب آمدن آحاد مردم است.
کد خبر: ۸۲۳۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶ 17 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس،بهمن سعیدی‌پور اظهار داشت: در انتخابات به دنبال مشارکت هستیم.

این کارشناس مسائل سیاسی در کرمانشاه صحبت‌های خود را با طرح پرسش مشارکت چرا؟ اینگونه ادامه داد: انسان‌ها در جامعه دوست دارند به حساب بیایند، روی آن‌ها حساب شود، در تصمیم‌گیری‌ها، صحبت‌ها و در انجام امور نظر آن‌ها خواسته شود.

وی از مشارکت به عنوان یک نیاز یاد کرد و افزود: مشارکت یک نیاز فرامرتبه است و نیازی‌ست که آحاد ملت به این نیازمند هستند، نه تنها در ایران در سرتاسر دنیا مردم دوست دارند به حساب بیایند و شناخته شوند.

سعیدی‌پور با عنوان یک مثال، خاطرنشان کرد: وقتی بحث انتخابات پیش می‌آید، دیده می‌شود فردی که ساکن روستای دور افتاده است که در سیاست‌گذاری جامعه تا الان خیلی روی آن حساب نمی‌شد، به خوبی دیده می‌شود.

وی گفت: فردی که برای نمایندگی مجلس نامزد شده به خدمت فرد مذکور(روستایی) می‌رود، با او مشورت می‌کند، برای وی از برنامه‌هایش می‌گوید و به او انگیزه می‌دهد در جامعه‌ای که تا الان خیلی به حساب نیامده به حساب آید و مهم شمرده شود.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کرمانشاه اظهار داشت: فرد خود را به عنوان شهروند تلقی می‌کند، شهروندی که حق انتخاب دارد، شهروندی که فرد بزرگی به‌نام یک نامزد نمایندگی مجلس خدمت وی رسیده و از برنامه‌هایش برای او می‌گوید، این خدمت رسیدن و توضیح دادن بیانگر احترام به نفر یا رای‌دهنده است.

وی تصریح کرد: رای دهنده امروز در فرایند تصمیم‌گیری جامعه به حساب می‌آید و این لذت بخش است، لذا وظیفه داریم در انتخابات شرکت کنیم و شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش‌رو، به معنای به حساب آمدن آحاد مردم است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار