خلیل حیدری در گفتگو با تابناک:
مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه گفت: گمرک کرمانشاه به عنوان محل آموزش گمرکات غرب کشور و آموزش های بین المللی گمرک برای عراقیان برگزیده شد.
کد خبر: ۸۲۳۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 17 February 2020

خلیل حیدری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه ضمن اشاره به ۳ نقطه گمرکی در خسروی، کرمانشاه و پاوه_نوسود پیش از انقلاب اسلامی اظهار داشت: پس از جنگ تحمیلی برای رشد اقتصادی هرچه بیشتر کشور، گمرکات استان افزایش یافت؛ به نحوی که هم‌اکنون ۵ نقطه زمینی مرزی، یک نقطه هوایی و یک نقطه عملیاتی دیگر وجود داشته که گمرکات استان در آن مستقر هستند. همچنین در ۵ نقطه مرزی زمینی ۲ مرز پرویز خان و خسروی فعال بوده و پرسنل گمرکات استان به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی بوده و ۳ نقطه دیگر توسط دولت به مرز رسمی ارتقا داده شده که عملیاتی شدن گمرک آن در آینده ای نزدیک انجام می شود.

وی با بیان عملیات های کاری سال ۹۸ تصریح کرد: سال جاری ساختمان اداره کل گمرک کرمانشاه به ستاد نظارت استان ارتقا یافت که بر اداره کل گمرک کرمانشاه و اداره کل گمرک پرویزخان نظارت می کند،که محل استقرار ستاد نظارت همان اداره کل گمرک کرمانشاه است‌؛ همچنین بازارچه سومار به اداره گمرک ارتقا یافت.

مدیر کل گمرکات استان در ادامه افزود: طرح جامع پرویزخان در حال فعالیت بوده و مشکل معارضین با اینکه فرصت سوزی شده در حال پیگیری است. به دلیل رفت و آمد پرسنل گمرکات استان به مرز و مناطق صعب العبور و نیز عدم وجود اتومبیل کافی برای حمل و نقل این افراد، در سال ۹۷ و ۹۸ در مجموع ۱۱ دستگاه اتومبیل به همت مرکز تهران خریداری شد.

حیدری در پایان گفت: سال جاری گمرک کرمانشاه به عنوان محل آموزش گمرکات غرب کشور برگزیده و در این مدت ۲ گروه از عراقیان برای سپری کردن آموزش های بین المللی گمرک به اداره کل گمرک کرمانشاه مراجعه کردند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار