فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: یکی از مشکلات بزرگ امروز جامعه این است که مطالبه‌گر نیستیم.
کد خبر: ۸۲۳۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵ 16 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،سردار بهمن ریحانی امروز(۲۷ بهمن) در اولین یادواره شهدای حقوقدان استان کرمانشاه که با حضور معاون قضایی دادستان کشور برگزار شد، با بیان اینکه مفهوم عدالت مورد پسند همه جوامع است، اظهار کرد: همه جوامع طالب عدالت هستند و هیچ جامعه و انسانی فارغ از هر دین و مسلکی، از ظلم تمجید نمی‌کند و آن را نمی‌پذیرد.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ادامه داد: عدالت مفهوم گسترده و زیبایی دارد که اگرچه امروز توسط دشمنان تفسیرهای مختلفی برای آن مطرح است، اما این موضوع مفهوم عدالت را تحت تاثیر قرار نخواهد داد.

ریحانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی برای اجرای عدالت شکل گرفته، گفت: انقلاب اسلامی برای مقابله با ظلم به پیروزی رسید و در طول ۴۱ سال گذشته هم همواره به مقابله با ظلم پرداخته است.

وی تاکید کرد: نظام از روز اول انقلاب در مسیر عدالت حرکت کرده است و هرچند شاید در حوزه اجتماعی به جایگاه آرمانی خود نرسیده باشد، اما مهم این است که در مسیر عدالت است.

وی در ادامه اشاره ای هم به اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان با هدف آشناسازی جامعه با حقوق خود در جهت بالا بردن میزان مطالبه گری آنها از سوی بسیج حقوقدانان داشت و گفت: امیدواریم اجرای این طرح بتواند جامعه را با حقوق خود آشنا کرده و مطالبه گری را به یک فرهنگ رایج تبدیل کند.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه اضافه کرد: یکی از مشکلات بزرگ امروز جامعه این است که مطالبه‌گر نیستیم.

وی در ادامه خانواده های شهدا را مایه عزت و افتخار کشور دانست و افزود: خانواده های شهدا لنگرهای اصلی انقلاب هستند که باید تکریم شوند.

در این مراسم ضمن قرائت پیام رئیس سازمان بسیج حقوقدانان کشور، از خانواده های پنج شهید حقوقدان استان - شهید آیت الله حاج شیخ بها الدین محمدی عراقی، شهید حجت الاسلام ذبیح الله کرمی، شهید حاج حسین علیخانی، شهید سلیم قنبری و شهید غلامرضا گل آور- تجلیل شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار