خلیل حیدری در گفتگو با تابناک:
مدیر کل گمرکات استان کرمانشاه گفت: تمامی تشریفات گمرکی به صورت الکترونیکی بوده و هیچ گونه کاغذی در امورات یادشده به کار نمی رود.
کد خبر: ۸۲۳۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 16 February 2020

خلیل حیدری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه ضمن اشاره به احداث ۸ واحد سازمانی در قصرشیرین در سال ۹۷ و لزوم ساخت ۲۴ واحد دیگر در شهرستان اظهار داشت: به دلیل تاثیرگذاری مثبت بر کسب و کار استان ۸ انبار اختصاصی به صورت استیجاری به گمرکات استان پیوسته که در واقع می توان گفت ۸ نقطه گمرکی اضافه شده است.

وی تصریح کرد: واردکنندگان می توانند کالای خود را به ۸ انبار یادشده منتقل و در صورت انجام کامل فرآیندهای گمرکی اجناس خود را ترخیص کنند. انبارهای مذکور به سیستم های الکترونیکی و دوربین های مداربسته مجهز است. لازم به ذکر است که تمامی تشریفات گمرکی به صورت الکترونیکی انجام شده و هیچ گونه کاغذی استفاده نمی شود.

مدیر کل گمرکات استان با بیان اینکه طی ۳ ماهه اخیر تجهیزات لازم در انبارهای مذکور نصب شده و مابقی تا پایان سال عملیاتی می شود افزود: مرزهای پرویزخان، خسروی و گمرک کرمانشاه به دوربین های پلاک خوان مجهز شده اند و سیستم الکترونیکی پلمب خوان نیز نصب شده اند.


حیدری در پایان ضمن اشاره به اینکه مرز سومار تا پایان سال به ۲ دستگاه باسکول مجهز می شود خاطرنشان کرد: ساختمان قدیمی گمرک پاوه نوسازی شده و زیرساخت و بسترهای مخابراتی گمرک در تمامی مرزهای استان تکمیل و به روز شده اند. لازم به بیان است که با بازطراحی زیرساخت ها سعی در بروز رسانی آن داریم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار