مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه گفت: ۳ میلیون نفر_ساعت آموزش در بخش دولتی از ابتدای سال تا کنون ارائه شده است.
کد خبر: ۸۲۳۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰ 15 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازمهر،یاور محمدی، اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون ۱۸ هزار و ۶۸۵ نفر دوره و سه میلیون و ۱۵۰ هزار نفر ساعت آموزش در بخش دولتی ارائه شده است.

وی افزود: همچنین چهار میلیون و ۷۸۶ نفر ساعت و ۱۹ هزار و ۳۰۸ نفر دوره آموزش در بخش خصوصی ارائه شده است.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه بیان داشت: در بخش دولتی یک میلیون و ۵۱۴ هزار و ۲۸۲ نفر ساعت و ۷۶۶۲ نفر دوره در مراکز دولتی شهری، ۳۰۴ هزار و ۹۳۲ نفر ساعت و ۲۶۱۵ نفر دوره در پادگان‌ها و ۱۷۱ هزار و ۳۷۱ نفر ساعت و ۱۱۷۳ نفر دوره در مناطق روستایی آموزش داده شد.

این مسئول از ارائه ۳۹ هزار و ۷۱۹ نفر ساعت و ۲۹۷ نفر دوره آموزش به دانشجویان خبر داد و گفت: آموزش در مراکز درمان اجباری معتادین بهبود یافته در قالب ماده ۱۶ و در مراکز تحت پوشش بهزیستی در قالب ماده ۱۵ مجموعاً به مدت ۷۸ هزار و ۶۱۱ نفر ساعت و ۶۷۱ نفر دوره ارائه شده است.

وی ادامه داد: همچنین در سکونتگاه‌های غیر رسمی، مهارت آموزی در محیط واقعی کار، مراکز سیار شهری و در صنایع نیز کارگاه‌های آموزشی برگزار شده است.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه عنوان کرد: عمده آموزش‌های بخش خصوصی در حوزه صنایع و پوشاک، مراقبت و زیبایی، فناوری اطلاعات، مالی و بازرگانی بوده است.

این مسئول تصریح کرد: ۱۸ مرکز دولتی و ۲۴۴ آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آزاد در سطح استان کرمانشاه فعالیت دارد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار