رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه از تشدید نظارت بر هتل‌ها و رستوران‌های کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۸۲۳۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰ 15 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا،رامین پهلوانی با اشاره به تاکیدی که استاندار بر لزوم ساماندهی قیمت‌ در هتل‌ها و رستوران‌ها داشته، اظهار کرد: در همین راستا نظارت بر این مراکز را تشدید کردیم و گشت‌های مشترکی با همکاری سایر بخش‌ها از جمله اتحادیه مربوطه، پلیس اماکن و... ترتیب دادیم.

وی ادامه داد: در جریان این گشت‌ها بر موارد مختلفی از جمله وضعیت و کیفیت ارائه خدمات، رعایت تعرفه، مسائل بهداشتی و ... نظارت می‌شود.

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه با بیان اینکه تعرفه ارائه خدمات و انواع غذا در هتل‌ها و رستوران‌ها مشخص است، یادآور شد: هرگونه دریافت وجهه اضافه مشمول جریمه خواهد بود.

به گفته پهلوانی، این نظارت‌ها جنبه پیشگیرانه برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها در ایام نوروز و ورود مسافران نوروزی را دارد.

وی خاطرنشان کرد: در کنار نظارت بر هتل و رستوران‌ها، تشدید نظارت بر چند صنف دیگر از جمله خبازان، موبایل فروشان، بنگاه‌های معاملات ملکی و میوه‌فروشان را نیز آغاز کرده‌ایم.

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه بیشترین تخلفی که در خبازی‌ها رخ می‌دهد را کم فروشی و گرانفروشی اعلام کرد و افزود: در صنف موبایل فروشان و میوه فروشان نیز با تخلف گرانی بیش از هر تخلف دیگری مواجهیم.

پهلوانی از تشکیل پرونده تخلف و جریمه برای این واحدهای صنفی خبر داد و افزود: هر روز چندین پرونده تخلف و جریمه برای این واحدها تشکیل می‌شود.

وی درباره صنف بنگاه‌های معاملات ملکی نیز گفت: در این بخش نیز درج هولوگرام در اولویت نظارت‌ها قرار دارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار