فرماندار کرمانشاه گفت: شهرداری شهر هر چه سریع‌تر در خصوص جمع‌آوری متکدیان و معتادان سطح شهر کرمانشاه، اقدام کند.
کد خبر: ۸۲۳۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵ 15 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس، فضل‌الله رنجبر امروز در دوازدهمین جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان کرمانشاه ضمن بررسی برنامه‌های جمع‌آوری متکدیان و معتادان سطح شهر در ایام نوروز، از شهرداری کرمانشاه خواست با توجه به نزدیکی ایام برگزاری برنامه‌های مختلف 2020 در شهر کرمانشاه هرچه سریع‌تر در خصوص جمع‌آوری متکدیان و معتادان سطح شهر کرمانشاه اقدام کند.

وی ادامه داد: در این راستا قرار شده سالنی که در کنار اردوگاه چشمه سفید قرار دارد به این اردوگاه ضمیمه شود تا ظرفیت پذیرش متکدیان و‌ معتادان در اردوگاه مذکور افزایش یابد.

فرماندار کرمانشاه اضافه کرد: طی 10 ماه گذشته بیش از یک‌هزار و 400 نفر با احتساب نفراتی تکراری در اردوگاه چشمه سفید جمع‌آوری شده‌اند.

وی در ادامه با تقدیر و تشکر از دستگاه قضایی، نیروهای انتظامی و‌ امنیتی کرمانشاه در برخورد قاطع با خرده‌فروشان مواد مخدر و‌ ناامن کردن شرایط برای فعالیت آن‌ها تاکید کرد و گفت: این ناامنی برای خرده فروشان باید گسترده‌تر شده و با قاطعیت دنبال شود.

رنجبر خواستار کمک‌های بیشتر به کمپ‌های خصوصی ترک مواد مخدر شد و افزود: با توجه به کمک‌های این کمپ‌ها به دولت در راستای مبارزه با مواد مخدر و فعالیت برای درمان معتادان، باید از توجه بیشتری برخوردار باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار