کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر لزوم باشکوه مردم در انتخابات، گفت: هر چه این حضور پرشورتر باشد، نماینده احساس قدرت و پشتیبانی زیادی می‌کند و به پشتیبانی مردم دلگرم‌تر می‌شود.
کد خبر: ۸۲۳۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ 15 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس،بهمن سعیدی‌پور ، اظهار داشت: در بحث انتخاباتی، ویژگی نماینده‌ای که انتخاب می‌شود، بسیار مهم است.

وی افزود: من به‌عنوان فردی که جزء عامه و توده مردم هستم، باید ببینم این کسی که داوطلب خدمت در حوزه انتخابیه من شده، در گفتار، رفتار و عمل چه ویژگی‌هایی دارد.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: مردم می‌دانند، صحبتی که این روزها نامزدها مطرح می‌کنند و برنامه‌هایی که ارائه می‌دهند، کدام بخش از آن شدنی و عملی و چه بخشی از آن شعار و عوام‌فریبانه است، لذا مردم به‌راحتی می‌توانند تشخیص بدهند.

سعیدی‌پور تصریح کرد: مردم نامزدی را انتخاب خواهند کرد نه به وعده‌های انتخاباتی، بلکه به برنامه‌های انتخاباتی خود عمل کند به عبارتی برنامه محور باشد.

وی دلیل حضور مردم در پای صندوق‌های رای را بالا رفتن سطح شعور مردم تلقی کرد و افزود: افراد به دلیل اینکه دوست دارند به حساب آیند سهم و مسؤولیتی در جامعه داشته باشند، در انتخابات شرکت می‌کنند، می‌خواهند قدرت و اختیار را به منتخب خود واگذار کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه با تاکید بر لزوم باشکوه مردم در انتخابات، خاطرنشان کرد: هر چه این حضور پرشورتر باشد نماینده احساس قدرت و پشتیبانی زیادی می‌کند و به پشتیبانی مردم دلگرم‌تر می‌شود.

وی گفت: نماینده‌ای که به این صورت انتخاب شود، کسی است که حوزه اختیار خود را با امضا و اثرانگشت از تک‌تک مردم گرفته، پس این نماینده فردی است که دارای قدرتی از مردم برخواسته است و همین مسؤولیت وی را صدچندان می‌کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار