مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه باید درس فداکاری شهدا و ایستادگی خانواده‌های آنها را نسل به نسل به آیندگان منتقل کنیم، گفت: نباید از خانواده‌های شهدا غفلت کنیم.
کد خبر: ۸۲۳۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰ 15 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا،سردار ناصر باباخانی امروز(۲۶ بهمن) در هفتمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در کرمانشاه، با بیان اینکه باید از مقاومت و ایستادگی خانواده‌های شهدا درس بگیریم، گفت: خانواده‌های شهدا چه در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و چه در سالهای دفاع مقدس همواره در کنار نظام بوده و هیچگاه اسلام و انقلاب را تنها نگذاشته‌اند.

باباخانی ادامه داد: خانواده‌های شهدا و ایثارگران با تقدیم عزیزانشان در راه اسلام و انقلاب، نقش اثرگذاری را در حراست از انقلاب اسلامی ایفا کرده‌اند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه با بیان اینکه خانواده های شهدا نماد صلابت و استواری هستند، اضافه کرد: صبر و مقاومت مادران، همسران و خانواده‌های شهدا به کشور عزت بخشیده است.

سردار باباخانی با بیان اینکه خانواده های شهدای الگوهای خوبی برای کشور هستند، تاکید کرد: باید درس فداکاری شهدا و مقاومت و ایستادگی خانواده‌های شهدا را نسل به نسل به آیندگان منتقل کنیم.

وی تاکید کرد: نباید از خانواده‌های شهدا و نقش مهم آنها در آرامش و امنیت کنونی کشور غفلت کنیم.

وی ادامه داد: به برکت خون شهدا و صبر و ایستادگی خانواده های آنها، در ماجرای شهادت حاج قاسم، سیلی محکمی به گوش استکبار و دشمنان زدیم و نتیجه آن آرامش و امنیت مثال زدنی کشور است.

در این جشنواره از بیش از 100 تن از زنان، همسران و دختران شهدا در استان کرمانشاه تقدیر شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار