سردار سالار آبنوش به مجاهدت‌های سردار سلیمانی در ناکام گذاشتن سیاست‌های آمریکا در خاورمیانه اشاره کرد و گفت: دشمن می‌خواست طرح تجزیه کشور‌های اسلامی منطقه خاورمیانه را با ایجاد اختلاف بین مردم عراق و سوریه اجرا کند و برای عملی شدن این کار ۷ میلیارد دلار هزینه کرد.
کد خبر: ۸۲۲۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴ 14 February 2020
معاون عملیات نیروی مقاومت بسیج با بیان اینکه دنیا به قدرت ما اقرار کرده است، اما برخی حاضر نیستند بپذیرند «ما می‌توانیم» گفت: مردم در تشییع پیکر حاج قاسم و راهپیمایی ۲۲ بهمن تودهنی بزرگی به آمریکا زدند.

به گزارش تسنیم، سردار آبنوش در یادواره شهدای شهرستان نهاوند و چهلمین روز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: مردم ما در مراسم تشییع پیکر حاج قاسم و راهپیمایی ۲۲ بهمن تودهنی بزرگی به آمریکا زدند و ثابت کردند دست از انقلاب نخواهند کشید.

وی به مجاهدت‌های سردار سلیمانی در ناکام گذاشتن سیاست‌های آمریکا در خاورمیانه اشاره کرد و گفت: دشمن می‌خواست طرح تجزیه کشور‌های اسلامی منطقه خاورمیانه را با ایجاد اختلاف بین مردم عراق و سوریه اجرا کند و برای عملی شدن این کار ۷ میلیارد دلار هزینه کرد.

آبنوش به مدیریت مقام معظم رهبری در خنثی کردن این توطئه دشمن اشاره کرد و اضافه کرد: رهبری می‌دانست نقشه دشمن در این زمینه چیست بنابراین از شهیدسلیمانی خواست جلوی انجام این کار را بگیرد که با مجاهدت‌های این سردار آسمانی به‌جای ایجاد خاورمیانه بزرگ دلخواه دشمن، این منطقه به خاورمیانه بزرگ مقاومت تبدیل شد.

وی گفت: شهید سلیمانی با دلی مملو از عشق به ولایت، کربلا، غدیر، اطاعت از رهبر معظم انقلاب و اجرای عدالت وارد عمل شد و پس از سال‌ها مجاهدت سرانجام در این راه به شهادت رسید.

معاون عملیات نیروی مقاومت بسیج با اشاره به نقش انقلاب اسلامی در معرفی اسلام واقعی گفت: متاسفانه با وجود جریان نفوذ از صدر اسلام مسئله امامت از دین گرفته شد و در ۱۴۰۰ سال از عمر اسلام افراد و گروه‌هایی مانند ابوذر توانستند اسلام را به آیندگان برسانند.

وی با بیان اینکه پس از ۱۴۰۰ سال لایه‌های گذشته در دهه فجر از اسلام کنار زده شد افزود: تبلور اسلام ناب محمدی در دهه فجر تجلی یافت و بشریت خیره این نور شد.

معاون عملیات نیروی مقاومت بسیج رسیدن به خودکفایی اقتصادی را بسیار ضروری و مهم خواند و افزود: اگر ما در زمینه دارو و غذا به آمریکا محتاج شویم معلوم نیست چه بر سر ما می‌آورند همان گونه که آمریکا کشته شدن ۵۰۰ هزار کودک در عراق به‌دلیل کمبود پنی‌سیلین را برای خود افتخار می‌داند.

وی سپاه را حافظ انقلاب و بلاگردان و فدایی ملت دانست و افزود: ما برای این انقلاب حاج قاسم‌ها را روی دوشمان تشییع کرده‌ایم لذا هر جا انقلاب را در خطر ببینیم با تمام وجود در آنجا حضور خواهیم یافت.

شهید سپهبد سلیمانی همواره در خدمت کشور و انقلاب بود

سردار غلامرضا کرمی شامگاه پنجشنبه در مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی با اشاره به حضور خود در سپاه کرمان، همراه با شهید سلیمانی اظهار داشت: امروز ۴۰ سال از همراهی بنده با سردار سلیمانی می‌گذرد و روز به روز بر این ارتباط بیشتر افتخار می‌کنم.

وی با بیان اینکه سپهبد سلیمانی بسیار بر خودسازی توجه داشت، افزود: اگر در مراسمی از ایشان تعریف می‌کردند همیشه دست خود را بر پیشانی می‌گذاشت و شروع به استغفار می‌کرد.

کرمی دفاع جانانه حاج قاسم از مواضع رهبری را نشان از اخلاص و ولایتمداری ایشان دانست و گفت: اینکه سپهبد سلیمانی بار‌ها از خداوند درخواست می‌کرد تا از عمر او بکاهد و بر عمر، ولی فقیه زمان اضافه کند به معنای همان عشق به، ولی فقیه زمان است.

وی عاقبت به‌خیری در دیدگاه حاج قاسم را در وجود رابطه قلبی با جمهوری اسلامی و سکاندار انقلاب عنوان کرد و ابراز داشت: هر گاه در هر مراسمی که ایشان حاضر بود، لبخندی بر روی لب‌های رهبر معظم انقلاب نقش می‌بست و بار‌ها صحنه‌های در آغوش کشیدن شهید سلیمانی توسط حضرت آقا را مشاهده کرده‌ایم که همه این‌ها همان عاقبت به‌خیری است که حاج قاسم به آن اشاره می‌کرد.

همرزم شهید سلیمانی با بیان اینکه در طول سال‌های پس از انقلاب حاج قاسم حتی یک روز هم آرامش نداشت، تاکید کرد: در رسانه‌ها آنچه مشاهده می‌شود خدمات و مجاهدت‌های سردار سلیمانی در دفاع مقدس و در جبهه نبرد با داعش است، اما حلقه مفقوده‌ای در این بین وجود دارد که ما بین این ایام است و کمتر به آن اشاره شده است.

وی به فعالیت‌های حاج قاسم سلیمانی در سال‌های پس از جنگ اشاره کرد و گفت: قاطعیت حاج قاسم در این دوران اجازه هرگونه خرابکاری و ایجاد نا‌امنی را از دشمنان گرفته بود.

همرزم شهید سلیمانی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی در انجام کار بسیار جدی بود، یادآور شد: زمانی که ابرو‌های شهید سلیمانی بالا می‌رفت، همه می‌دانستند که ایشان در آن موضوع جدی است و قاطعیت دارد و همه باید به حرف ایشان توجه و گوش کنند.

وی با بیان اینکه دشمن برای شهید سلیمانی هیچ ارزشی نداشت، ابراز داشت: کسانی که می‌خواهند راه حاج قاسم را ادامه دهند، در درجه اول باید با سیره ایشان آشنا شوند و بدانند که سردار سلیمانی، رفتار، اخلاق، و ولایتمداری‌اش به چه صورت بوده و بر این اساس رفتار کنند.

کرمی با تاکید بر اینکه باید سیره حاج قاسم را در زندگی شخصی خود پیاده کنیم، یادآور شد: سردار سلیمانی محصول انقلاب و تربیت یافته امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب است، و لذا باید بدانیم که ما هم می‌توانیم، هر کداممان یک حاج قاسم باشیم.

وی سردار سلیمانی را پهلوان سلیمانی نامید و گفت: تفاوت پهلوان سلیمانی با دیگر پهلوانان در آن است که پهلوانان باید پشت حریف را به خاک بزنند تا به مقام پهلوانی برسند، اما حاج قاسم پهلوانی بود که افراد به خاک افتاده را دستگیری می‌کرد.

همرزم شهید سلیمانی در پایان با اشاره به حضور سردار قاآنی به‌عنوان فرمانده جدید سپاه قدس یادآور شد: حضور جانشین شهید سلیمانی در این جایگاه، به این معنی است که راه حاج قاسم ادامه خواهد داشت و سردار قاآنی می‌تواند جای خالی ایشان را پر کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار