فرماندار شهرستان کرمانشاه گفت: کسب ۲۰ درصد آراء صحیح شرط راهیابی به یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.
کد خبر: ۸۲۲۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۵ 13 February 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه فضل الله رنجبر در جمع نامزد‌های یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سالن جلسات فرمانداری ضمن اشاره به لزوم توجه نامزد‌های انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به ضوابط و قانونمداری اظهار کرد: نامزد‌های انتخاباتی تنها می‌توانند یک ستاد در هرمنطقه داشته باشند و این ستاد‌ها علاوه بر بنر‌های موجود باید تابلوستاد داشته باشد. همچنین ستاد‌های مذکور نباید در مکان‌های پرازدحام شهر باشد زیراکه حتما با مسئول ستاد و سپس نامزد برخورد می‌شود.

 

وی با بیان اینکه بنر‌های تبلیغاتی در سطح شهر به جز ستاد نمی‌توانند ابعادی بیش از ۵۰ در ۷۰ سانتی متر داشته باشد افزود: شهرما در آستانه رویداد کرمانشاه ۲۰۲۰ بوده بنابراین نامزد‌های انتخاباتی باید توجه ویژه‌ای به چهره شهر داشته و از دیوار نویسی و تبلیغات در مکان‌هایی که منع شده خودداری کنند. همچنین باتوجه به مشکل ترافیکی طفداران نباید سعی در به راه انداختن کاروان‌های تبلیغاتی کنند، اما این بدان معنا میست که اتومبیل‌ها نمی‌توانند بنر تبلیغاتی روی بدنه خود نصب کنند.

 

رنجبر تصریح کرد: درب ستاد‌ها از ۸ صبح روز پنج شنبه باید متوقف شده و از عصر روز چهارشنبه اتومبیل‌های تبلیغاتی در محدوده ۲۲ بهمن نباید دیده شود درعصراین صورت برخورد خواهد شد. لازم به ذکر است که حضور نامزد‌های انتخاباتی در روز انتخابات در شعب اخذ رای محدود به رای دادن بوده و بلافاصله باید محل را ترک کنند. همچنین اخذ رای به صورت الکترونیکی بوده و راس ساعت ۱۲ شب جمعه مهلت ان تمام می‌شود لذا خواهشمندیم مردم رای دادن خود را به ساعات پایانی روز موکول نکنند. همچنین درصورت مشاهده اتومبیل‌های اطراف ستاد که کار‌های خلاف شرع در آن انجام شود بلافاصله برخورد شدیدی می‌شود.

 

فرماندار کرمانشاه با اشاره به اینکه صورت جلسه شعبات پس از ۶ بار نگارش به صورت دستی در جهت انتخابات سالم کنترل شده و تا شمارش آخرین صندوق‌ها رای اعلام نمی‌شود لذا نامزد‌ها و مردم به شایعات موجود در فضای مجازی مبنی بر بالابودن آراء نماینده خاصی توجه نکنند. لازم به ذکر است که رای‌های اخذ شده با آمار هیات نظارت تطبیق داده شده و در صورت وجود هرگونه ابهامی پاسخگوی آن هستیم. همچنین طبق قانون کسب ۲۰ درصد آراء صحیح شرط راهیابی به مجلس شورای اسلامی است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار