مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: یک سامانه بارشی جدید از بعدازظهر روز یکشنبه هفته آینده تا صبح روز چهارشنبه شرایط جوی استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
کد خبر: ۸۲۲۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵ 13 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،محمد خسروی در خصوص آخرین وضعیت جوی استان، اظهار داشت: نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهند که هوای استان تا صبح روز یکشنبه قسمتی تا نیمه‌ابری و در بعضی از ساعات همراه با وزش باد و افزایش ابر خواهد بود.

وی افزود: طی این مدت به تدریج از میزان سرمای هوا در نقاط مختلف استان کاسته می‌شود و هوا قدری گرم‌تر می‌شود این شرایط طی ساعاتی از امروز بارش‌هایی را برای سطح استان عمدتا برای نیمه شمالی و منطقه اورامانات به همراه خواهد داشت.

مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه، بارش‌ها در نواحی سردسیر و مناطق معتدل را به شکل برف و در نواحی گرمسیری به شکل رگبار باران پیش‌بینی کرد و گفت: طی روزهای جمعه و شنبه به استثنای وزش باد و افزایش ابر در بعضی از ساعات و تشکیل مه صبحگاهی در پاره‌ای از نقاط پدیده قابل توجه دیگری را برای سطح استان پیش‌بینی نمی‌کنیم.

وی از ورود سامانه جدید بارشی طی هفته آینده خبر داد و اضافه کرد: یک سامانه بارشی دیگر از بعدازظهر روز یکشنبه هفته آینده تا صبح روز چهارشنبه شرایط جوی را تحت تاثیر قرار می‌دهد و در بعضی از ساعات ضمن وزش باد نسبتا شدید بارش‌های عمدتا به شکل باران برای سطح استان به همراه خواهد داشت.

خسروی، سردترین نقطه استان طی 24 ساعت گذشته را کوزران با کمینه دمای 13 درجه سانتی‌گراد زیرصفر و گرم‌ترین نقطه استان را سومار با بیشینه دمای 10 درجه سانتی‌گراد بالای صفر اعلام کرد و گفت: دمای هوای کرمانشاه در این بازده زمانی بین حداقل یک درجه زیرصفر و حداکثر سه درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار