شهرام آشتاب در گفتگو با تابناک:
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه گفت:با استفاده از ماشین آلات و ادوات کشاورزی جدید می توان هزینه تولید محصولات کشاورزی و ضایعات آن را کاهش داد .
کد خبر: ۸۲۲۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ 13 February 2020

شهرام آشتاب در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:باید در جهت بالابردن میزان تولید ، کیفیت محصولات زراعی و باغی و افزایش بهره وری گام های اساسی برداشته شود و برای حفظ آب و خاک ، باید به سمت و سوی استفاده از فناوری های جدید و بهره برداری از ماشین آلات نوین رفت.

وی خاطر نشان کرد: بیش از ۲۱۹ میلیارد ریال تسهیلات بخش مکانیزاسیون کشاورزی در سال جاری در این شهرستان جذب شده است ، که این مبلغ برابر با ۵۰ درصد کل تسهیلات جذب شده استان می باشد.

 مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه افزود:اعتبارات خرید تراکتور ، کمباین و ادوات کشاورزی جذب شده و با جذب اعتبار یاد شده ،۱۱۵ دستگاه تراکتور متوسط و نیمه سنگین ، ۳دستگاه تراکتور باغی ، ۱۰ دستگاه کمباین و تعداد ۲۴۰ دستگاه ادوات دنباله بند در زیر بخش زارعی و باغی خریداری شده است .

آشتاب در پایان تصریح کرد: همچنان تجهیز بخش کشاورزی این شهرستان به انواع تراکتور ، کمباین ادوات دنباله بند در راستای حمایت از کشاورزان و نوین سازی ناوگان مکانیزاسیون ادامه دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار