حسن ریحانی پور در گفتگو با تابناک:
مدیر شعب بانک مسکن استان کرمانشاه گفت: پرداخت تسهیلات خرید و ساخت مسکن با درخواست زوجین با مبالغ جدید که در شهر کرمانشاه ۱۶۰ میلیون تومان و در شهرستان های استان ۱۲۰ میلیون تومان، با استقبال هم استانی ها مواجه شده است.
کد خبر: ۸۲۲۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱ 13 February 2020

حسن ریحانی پور در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: افزایش تسهیلات بانک مسکن، سبب افزایش قدرت خرید مردم شده لذا این روزها مراجعه برای دریافت این تسهیلات بیشتر شده است و شعب بانک مسکن استان نیز با آمادگی بیش از پیش تسهیلات مذکور را به متقاضیان پرداخت می کند.

وی در ادامه بیان داشت: این تسهیلات بدون نیاز به سپرده گذاری و از طریق خرید اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن پرداخت می شود و مشتری چه در شهرستان کرمانشاه چه در شهرستان های تابعه استان می توانند علاوه بر سقف تسهیلات خرید یا ساخت واحدهای مسکونی از ۴۰ میلیون تومان تسهیلات جعاله تعمیرات نیز بهره مند شوند. به این ترتیب اگر متقاضی به همراه همسر خود متقاضی دریافت این تسهیلات باشند با احتساب تسهیلات جعاله، در شهرستان کرمانشاه ۲۰۰ میلیون تومان دریافت می کند و اگر زوجی در سایر شهرستان های استان متقاضی دریافت تسهیلات باشد از تسهیلات ۱۶۰ میلیون تومانی خرید یا ساخت بهره مند خواهد شد.

مدیر شعب بانک مسکن استان کرمانشاه در ادامه افزود: سقف تسهیلات با اوراق در حالت انفرادی برای کرمانشاه ۸۰ میلیون تومان و برای شهرستان های استان ۶۰ میلیون تومان است اما تسهیلات جعاله در دو حالت انفرادی یا زوجین با همان سقف ۴۰ میلیون تومان پرداخت می شود.

وی در ادامه بیان داشت: مدت بازپرداخت تسهیلات خرید و احداث مسکن ۱۲ سال و تسهیلات جعاله ۵ سال است و این دوران طولانی به این دلیل طراحی شده است تا حتی المقدور با توان بازپرداخت مشتریان انطباق داشته باشد.

ریحانی پور در بخش دیگری از سخنانش در خصوص تسهیلات با سپرده بانک مسکن گفت: تسهیلات حساب صندوق پس انداز مسکن یکم در حالت انفرادی در کرمانشاه ۶۰ میلیون و در شهرستان های استان ۴۰ میلیون تومان است و در صورتی که زوجین متقاضی این تسهیلات باشند در کرمانشاه ۱۲۰ میلیون تومان و سایر شهرستان ها ۸۰ میلیون تومان دریافت می کنند.نرخ سود این تسهیلات در بافت های فرسوده ۶ درصد و در سایر مناطق شهری ۸ درصد و بازپرداخت آن ۱۲ ساله است.

این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد: افراد یا زوج هایی که سر رسید تسهیلات صندوق یکم آن ها فرا رسیده به عبارتی حداقل مدت سپرده گذاری آن ها که یکسال است فرا رسیده باشد می توانند به ترتیبی که ذکر شد علاوه بر تسهیلات این حساب و همچنین اصل مبلغی که سپرده گذاشته اند از تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی جعاله تعمیرات نیز بهره مند شوند.

 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار