جانشین ریییس پلیس راه استان کرمانشاه از احتمال کولاک و یخ زدگی جاده در برخی محورهای استان خبر داد و توصیه کرد: رانندگان در این شرایط حتما تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند.
کد خبر: ۸۲۲۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵ 12 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،سرهنگ عبادالله محمدی با اشاره به بارش برف در دو روز گذشته در سطح استان گفت: در حال حاضر در سطح محورهای استان بارندگی نداریم، اما به دلیل برودت بالای هوا احتمال یخ زدگی و کولاک در برخی محورهای استان وجود دارد.

وی افزود: در گردنه های استان و سرپیچ جاده ها، با وزش باد، برف کنار جاده و روی کوه ها به شکل کولاک وارد جاده می‌شود و این وضعیت خطر تصادف را افزایش می دهد.

جانشین رییس پلیس راه استان کرمانشاه نسبت به انجام سرعت و سبقت غیرمجاز در این شرایط هشدار داد وافزود: با توجه به بروز کولاک در برخی محورها و مختل شدن دید راننده و احتمال لیزخوردگی خودرو با توجه به یخ زدگی جاده، ضروری است رانندگان بیش از هر زمان احتیاط کنند و از انجام هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند.

وی افزود: در این شرایط رعایت فاصله طولی یکی از نکات بسیار حائز اهمیت است که رانندگان باید به آن توجه کنند.

محمدی با هشدار نسبت به سفرهای غیرضروری در شرایط فعلی، از رانندگان خواست تا حتما تجهیزات زمستانی و بویژه زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به برودت بالای هوا از رانندگان خواست تا حتما پیش از سفر از سلامت خودرو خود مطمئن بوده و حتما پتو و لباس گرم و مقداری خوراکی همراه داشته باشند.

محمدی با اشاره به استقرار بیش از 90 تیم گشتی محسوس ونامحسوس در سطح محورهای استان تاکید کرد: برخی تیم ها بصورت ثابت گردنه های برف گیر استان را پوشش می‌دهند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار