کرم محمدی در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان دالاهو گفت: مردم فرهیخته و بصیر دالاهو بار دیگر احساس تکلیف کردند و با حضور گسترده خود نشان دادند که تلاش های استکبار و دشمنان نظام تاثیری بر عقاید آنان ندارد.
کد خبر: ۸۲۲۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ 12 February 2020

کرم محمدی در خصوص برپایی مراسم چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان دالاهو در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: مردم شهرستان دالاهو امروز همگام و همراه با همه مردم این سرزمین در دو نقطه  شهر کرند و شهر گهواره جمع شدند.

وی افزود: این مردم بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد انقلاب را وظیفه ملی، میهنی و انقلابی خود می دانند. نظام متعلق به مردم است، اهل حق، اهل سنت و شیعه همه با هم متحد و یکپارچه به مانند سال های گذشته و حتی پرشور تر از سال‌های گذشته در راهپیمایی حضور یافتند.

فرماندار شهرستان دالاهو تصریح کرد: با وجود سرما و برودت هوا مراسم ساعت 10 صبح برگزار شد و همگی از درب مسجد جامع تا میدان حضرت امام راهپیمایی کردند و در نهایت قطعنامه قرائت شد.

این مسئول با تاکید بر حضور گسترده و منسجم مردم، خاطر نشان کرد: در شهرستان ما اینگونه تجمعات و راهپیمایی ها مکرر برپا شده همچنین در گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید سلیمانی در گهواره، ریجاب و کرند مراسم با شکوه سه گانه ای برگزار شد.

محمدی تاکید کرد: مردم این خطه با شور و شعور بالا، فرهیختگی و بصیرت ویژه امسال نیز احساس تکلیف کردند و حضور گسترده ای به هم رساندند بی شک این حضور مقوم پایه های نظام جمهوری اسلامی ایران است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار