اله رضا اکبری در گفتگو با تابناک:
امام جمعه شهرستان سنقروکلیایی گفت: ۲۲ بهمن تجدید بیعت با آرمان های انقلاب است ومردم به احترام خون سردار سلیمانی پرشور تراز سالهای گذشته در راهمیمایی شرکت می کنند.
کد خبر: ۸۲۲۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 11 February 2020

اله رضا اکبری در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه  ضمن تبریک چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد:بزرگداشت چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی به دلیل مصادف شدن با چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی متفاوت تر از سالهای گذشته و پرشور تر در حال برگزار است.

وی با اشاره به نقشه های دشمن مبنی بر دلسر نشان دادن مردم نسبت به انقلاب و اسلام افزود : مردم با حضور حد اکثری خود در راهپیمایی خواب و خیال دشمنان را بهم میزنند و حماسه ای دیگر رقم میزنند تا اقتدار ملت را به جهانیان نشان دهند.

امام جمعه شهرستان سنقروکلیایی با اشاره به فشار های اقتصادی و گلایه مندی های مردم خاطرنشان کرد: مردم نسبت به امام، رهبر،انقلاب و اسلام گلایه مند نیستند بلکه از بی تدبیری و بی لیاقتی برخی از مسئولین گلایه مند هستند.

وی در پایان افزود: مردم با مشارکت حد اکثری پای صندوق های رای و انتخاب فرد مومن و انقلابی میتوانند فشار های اقتصادی که بر اثر بی تدبیری مسئولان غربگرا به وجود امده را برطرف کنند

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار