کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارتقاء امنیت پایدار در جامعه در کنار افزایش رضایتمندی عموم مردم را اولویت هایی عنوان کرد که توسط پلیس دنبال می شود.
کد خبر: ۸۲۱۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵ 10 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس،سردار "علی اکبر جاویدان" در دیدار مردمی خود که در مسجد نورالمهدی (عج) شهرک سجادیه انجام شد، اظهار داشت: ایجاد فضائی امن توام با آرامش مطالبه عامه مردم از پلیس است.

وی تصریح کرد: همه کارکنان نیروی انتظامی خصوصا در استان کرمانشاه تلاش می کنند که پاسخ مناسبی به این تقاضا بدهند و خوشبختانه اکثر شهروندان نیز از امنیت موجود رضایت دارند.

سردار جاویدان تصریح کرد: در این راستا تلاش دشمنان هم برای برهم زدن نظم و امنیت عمومی در جامعه بی فایده بوده و هرگز نتوانسته اند به هدف خود دست پیدا کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه مبارزه با سرقت یکی از مطالبات مردم است، گفت: در همین راستا و از ابتدای فروردین تا پایان دی ماه، حدود ۶۵ درصد سرقت های صورت گرفته توسط پلیس کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۵ درصد رشد نشان می دهد.

وی همچنین از رشد 14 درصدی دستگیری سارقان و افراد مالخر طی 10 ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل و برابری کشفیات سرقت های مسلحانه صورت گرفته در این مدت خبر داد.

سردار جاویدان با بیان اینکه موضوع سرقت یکی از شاخص های ارزیابی امنیت به شمار می رود، گفت: پلیس تلاش می کند با مبارزه جدی با این پدیده شاخص های امنیتی را ارتقاء بخشیده و شرایط مطلوبتری را ایجاد کند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس، آن را یک رویداد مهم ارزیابی و از عموم مردم دعوت کرد تا در این صحنه پرشورتر از همیشه حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: حضور پشور مردم در این رویداد مهم نیازمند زیرساخت‌هایی است که قبل از برگزاری باید فراهم شود، یکی از این زیرساخت‌ها بحث تامین امنیت است که پلیس متولی آن بوده و اقدامات لازم نیز صورت گرفته است.

سردار جاویدان تصریح کرد: نیروی انتظامی به عنوان متولی نظم و امنیت در جامعه از مدت‌ها قبل تمهیدات لازم را برای برقراری هرچه بهتر امنیت و کمک به برگزاری انتخاباتی سالم اندیشیده است.

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار