معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از اجرای طرح «مهر تندرستی» در مناطق محروم استان خبر داد.
کد خبر: ۸۲۱۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵ 10 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازمهر،حجت الاسلام مهدی توسلی با اشاره به اجرای برنامه طرح «مهر تندرستی» در چند نقطه استان اظهار داشت: در این طرح درمان و داروی رایگان در مناطق حاشیه نشین در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی اجرا می‌شود.

وی افزود: در این طرح خانواده‌های کم بضاعت که توان درمان و تهیه دارو برای بیماران خود ندارند، می‌توانند تحت درمان قرار بگیرند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه سخنرانی‌ها و تبلیغات زیادی در ایام دهه فجر در بقاع متبرکه انجام می‌شود، بیان داشت: سخنرانی‌ها و روشنگری‌های لازم توسط مبلغین در موضوع‌های مختلف از جمله حضور گسترده مردم در راهپیمایی و شرکت در انتخابات در حال انجام شدن است.

این مسئول تصریح کرد: در این سخنرانی‌ها تبیین مطالب مقام معظم رهبری در رابطه با انتخابات و حضور گسترده مردم و قشرهای مختلف به پای صندوق‌های رأی بیان می‌شود.

حجت الاسلام توسلی با اشاره به اینکه نظام ما در شرایط حساسی است، ادامه داد: دشمن حملات عجیبی از نظر اقتصادی و فرهنگی نسبت به مردم ایران داشته است لذا نیازمند یک اتحاد منسجمی توسط تمام مردم ایران است.

وی خاطرنشان کرد: تبیین گام دوم انقلاب با توان خوبی در حال اجرا است و ایستگاه‌هایی در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه استقرار پیدا می‌کند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار