فرمانداری کرمانشاه روز دوشنبه در اطلاعیه‌ای دایرکردن ستاد تبلیغات نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را در ۱۱ نقطه شهر کرمانشاه ممنوع اعلام کرد.
کد خبر: ۸۲۱۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 10 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایرنا،در این اطلاعیه خطاب به نامزدهای این دوره از انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه آمده است که به دلیل مشکلات ترافیکی، حسب مصوبه شورای تامین شهرستان، دایر کردن ستاد تبلیغاتی در این ۱۱ نقطه ممنوع است.

در این اطلاعیه نقاط ممنوعه دایر کردن ستاد تبلیغات انتخابات، میدان فردوسی، میدان آیت الله کاشانی، میدان انقلاب اسلامی، حدفاصل میدان انقلاب اسلامی تا میدان آیت الله کاشانی (دبیر اعظم)، پارکینگ شهرداری، حد فاصل چهارراه نوبهار تا میدان مرکزی، خیابان برق حد فاصل میدان ۱۷ شهریور تا میدان گلایول، سی متری اول حد فاصل چهار راه نوبهار تا میدان ۱۷ شهریور، سی متری دوم حد فاصل اداره کل ورزش و جوانان تا چهار راه سنگر، میدان معلم ابتدای بلوار مسکن ( اطراف میدان) و بلوار گلها لاین شمالی از چهار راه مطهری تا انتهای مسکن اعلام شده است.

فرمانداری کرمانشاه در پایان این اطلاعیه از نامزدهای انتخابات خواست باید از اجاره کردن محل در این مناطق به منظور ایجاد ستاد تبلیغات انتخاباتی جدا خودداری کنند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۶ حوزه انتخابیه و هشت کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه با یک میلیون تن جمعیت دارای سه کرسی در مجلس شورای اسلامی است که بیش از ۷۰ نفر برای تصاحب این کرسی ها با هم رقابت می کنند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفند ماه ۹۸ برگزار می شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار