معاون سیمای صداوسیمای مرکز کرمانشاه از دستور کار ساخت ۲۰ مستند، انیمیشین و تله فیلم در شبکه زاگرس خبر داد.
کد خبر: ۸۲۱۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵ 10 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،غلامرضا مطاعی با اشاره به تولیدات متنوع برنامه در شبکه زاگرس، در تشریح برخی برنامه های تولیدی این شبکه، گفت: در حال حاضر ساخت هشت مستند از جمله «جاده فرعی»، «نقش، رنگ، زندگی»، «رادیو جنگ»، «باغ مادربزرگ»، «دیواره بیستون»، «تا شقایق هست»، «دوردست های آوایی هست» و «مراجعت به میدان» را در دستور کار داریم.

وی به فعالیت های شبکه زاگرس در حوزه تولید انمیشین هم اشاره کرد وافزود: خوشبختانه مرکز کرمانشاه به عنوان یکی از قطب های تولید انیمیشین شناخته شده و در این حوزه در سطح کشور حرف برای گفتن دارد.

وی افزود: هم اکنون در شبکه زاگرس ساخت 9 عنوان انیمیشین را در دستور کار داریم که این برنامه‌ها یا در حال ساخت است و یا طرح آن تصویب شده و در حال فراهم کردن مقدمات کار هستیم.

مطاعی «ماجراهای کوچولو»، «افسانه دشت هزارگل»، «ماجراهای مزرعه بابا شیرزاد»، «کوموله و ابر کوچولو»، «قصه های بُزبُزک»، «مجموعه دود»، «نجات هولر»، «مجموعه خانواده ریاحی» و «من پهلوانم» را انیمیشن‌های در دست تولید شبکه زاگرس عنوان کرد.

معاون سیمای مرکز کرمانشاه در ادامه از ساخت سه تله فیلم با عنوان «شیر کوهستان»، «پس از سالها» و «باد همچنان خواهد وزید» در شبکه زاگرس خبر داد وافزود: همچنین ساخت یک سریال شش قسمتی را هم در دست ساخت داریم که در مراحل پایانی کار قرار دارد.

مطاعی با اشاره به قابلیت های بالای هنرمندان استان در بحث طنز، گفت: مردم کُرد علاقه بسیاری به برنامه های طنز دارند و برای ایجاد فضای شادی در استان ساخت این برنامه ها با جدیت در دستور کار قرار دارد.

وی به پخش شبانه برنامه طنز «شب قند» اشاره کرد و افزود: این برنامه هم اکنون مخاطبان خود را پیدا کرده و با استقبال بسیار مخاطبان مواجه شده است.

مطاعی تصریح کرد: در حال حاضر هر شب بیش از 10 هزار پیامک به این برنامه ارسال می شود که نشان از جمعیت بالای مخاطبان این برنامه دارد.

وی افزود: این برنامه طنز همچنین به دلیل کیفیت بالای ساخت از شبکه «شما» هم پخش می‌شود و به جرات می توان گفت زمان پخش این برنامه از شبکه سراسری «شما» از تمام برنامه‌های ارسالی این شبکه از سایر استان‌های کشور بیشتر بوده است.

 

 
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار