مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرمانشاه، از خرید کد USSD اختصاصی برای ارائه خدمات شهروندی به شهروندان خبر داد.
کد خبر: ۸۲۱۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵ 10 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس ،محمد‌رضا لطفی، اظهار داشت: در راستای اجرای یکپارچه‌سازی خدمات و همچنین رسیدن به شهرهوشمند کد USSD اختصاصی با شماره *۶۶۵۵*۱۹# برای ارائه خدمات به شهروندان و همچنین پرسنل خریداری و در حال مناسب‌سازی برای استفاده است.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری افزود: در این طرح قصد داریم انجام اکثر خدمات شهری به صورت آنلاین و از طریق این کد به شهروندان ارائه شود.

وی تصریح کرد: به‌زودی از سایت و اپلیکیشن اختصاصی برای ارائه خدمات به شهروندان نیز رونمایی خواهد شد.

لطفی گفت: ارائه خدمات با توجه به زیرساخت‌های فراهم شده به صورت شبانه‌روزی و حتی آفلاین و بدون نیاز به بستر اینترنت قابل دسترسی است.

لطفی گفت: هرآنچه خدمت برای پرسنل و شهروندان لازم است در قالب آنلاین و آفلاین بدون مراجعه حضوری در زیرساخت‌های تدارک دیده شده فراهم خواهد شد.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرمانشاه در پایان از پرسنل شهرداری برای ارائه پیشنهادات دعوت کرد و افزود: در فراهم کردن شهر هوشمند، این سازمان آماده دریافت پیشنهادات و هم‌فکری پرسنل شهرداری است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار