فریبرز کرمی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در خصوص راه‌ها گفت: در حال حاضر تمامی راه‌های اصلی باز است و نیرو‌های ما در راه‌های برفگیر مستقر و در آماده باش هستند.
کد خبر: ۸۲۱۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 09 February 2020

فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:باتوجه به وضعیت جوی که از اواخر شب گذشته بر استان حاکم است و منجر به مسدود شدن مسیر‌های ۸۰ روستا از توابع اورامانات شد جهت بازگشایی راه‌ها اقدامات لازم را انجام داده ایم.

وی تاکید کرد:در حال حاضر ۴۹ اکیپ در حالت آماده باش هستند و به صورت سیار در تمامی محور‌های استان در حال خدمت رسانی می‌باشند و تا پایان بارش‌ها اقدامات لازم برای جلوگیری از مسدود شدن راه‌ها انجام خواهد گرفت.

 مدیر کل راهداری و حمل و نقل استان در ادامه خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۴۴ اکیپ ثابت مشمول تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله بولدوزر، لودر، گریدر، تیغه و برف روب بوده که بر اساس راه‌ها بیش از ۲۰۰ کیلومتر راه به یک راهداری اختصاص می‌یابد و این مقدار بسیار بالا بوده و برای برف‌روبی این مسافت ۲۰۰ کیلومتری با اتلاق زمان رفت و برگشت خدمات ناقص می‌ماند.

کرمی ضمن اشاره به لزوم توجه رانندگان جاده‌ای به دستورات پلیس مبنی بر تردد با زنجیر‌چرخ در گردنه‌های اطلاع رسانی شده خاطرنشان کرد: خدمت رسانی اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به صورت ۲۴ ساعته در تمامی روز‌های سال بوده، اما راهبران جاده‌ای باید همکاری لازم را برای کاهش تلفات و خسارت‌های جاده‌ای داشته باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار