معاون اقتصادی سازمان برنامه و بودجه گفت: با مشارکت سازمان برنامه بودجه و بانک سپه پروژه قطار شهری کرمانشاه در فاز یک را در پایان سال ۱۳۹۹ با تعهد مجموعه مدیریتی استان و شهرداری به پایان خواهیم رساند.
کد خبر: ۸۲۱۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵ 08 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، نشست مشترک شورای برنامه ریزی استان و ستاد اقتصاد مقاومتی با حضور استاندار، معاون اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه و مدیران عامل بانک‌های کشور در سالن شهدای استانداری کرمانشاه برگزار شد.

در این جلسه، «پور محمدی» معاون اقتصادی سازمان برنامه و بودجه، اظهار داشت:مسوولین بودجه کشور در یک مأموریت منحصربفرد در حوزه راه، اقتصاد مقاومتی، صندوق توسعه ملی، کشاورزی، بودجه، نظام پولی کشور به کرمانشاه آمده‌اند.

وی افزود: در این جلسه تأمین مالی پروژه‌های کلیدی و زیرساخت‌ها را برای تحرک بیشتر، تسهیل امور و گره گشایی از مشکلات و اشتغال استان کرمانشاه به عنوان یکی از اولویت‌های مهم به ویژه برای فارغ التحصیلان دانشگاهی پیگیری خواهیم کرد.

پور محمدی اضافه کرد: اگر بخواهیم اشتغال ایجاد کنیم باید رونق تولید را با حمایت نظام بانکی و همراهی سازمان برنامه و بودجه در اولویت قرار دهیم و این مسیر می تواند راهکاری برای کاهش نرخ بیکاری باشد.

معاون اقتصادی سازمان برنامه و بودجه، ادامه داد: با مشارکت سازمان برنامه بودجه و بانک سپه پروژه قطار شهری کرمانشاه در فاز یک را در پایان سال 1399 با تعهد مجموعه مدیریتی استان و شهرداری به پایان خواهیم رساند.

وی افزود: برای توسعه زیرساختی حمل و نقل استان در قالب کریدور غرب جاده کرمانشاه - کامیاران تا پایان سال آینده به اتمام خواهد رسید با پیش بینی اعتبار 100 میلیارد تومان و با کمک بانک ملی و توسعه تعاون در سال 99 به بهره برداری خواهد رسید.

پور محمدی با اشاره به طرح گرمسیری، عنوان داشت: برای طرح گرمسیری ضمن در نظر گرفتن بودجه در سال آینده از ظرفیت صندوق توسعه ملی نیز یاری و مساعدت می خواهیم، این مهم در اولویت اهداف مشترک قرار دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار