مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از بسته شدن پرونده مسکن مهر استان تا پایان امسال خبر داد و افزود: تا پایان سال سه هزار واحد مسکن مهر باقی مانده تحویل متقاضیان می‌شود.
کد خبر: ۸۲۱۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 08 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،مسعود شریفی با بیان اینکه تعهد استان در زمینه ساخت واحدهای مسکن مهر 46 هزار و 28 واحد است، گفت: از این تعداد تاکنون 38 هزار و 957 واحد تحویل متقاضیان شده است.

وی خاطرنشان کرد: از 7071 واحد باقی مانده، 2975 واحد با درصد پیشرفت بالا تا پایان امسال تحویل متقاضیان می‌شود.

شریفی تصریح کرد: 4185 واحد دیگر باقی می ماند که یا فاقد متقاضی بوده یا پیشرفت فیزیکی کمتر از 30 درصد داشته و یا دارای مشکلات حقوقی است که عملا با وجود این شرایط از سرفصل مسکن مهر خارج می‌شوند.

وی افزود: با جداسازی این واحدها و تحویل 2975 واحد دیگر تا پایان سال، عملا پرونده مسکن مهر استان امسال بسته می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به پیگیریهای استاندار در دو سال اخیر برای بسته شدن پرونده مسکن مهر گفت: پروژه مسکن مهر، پروژه بزرگ ساخت و ساز در کشور محسوب می‌شود و همین وسعت و بزرگی پروژه نیز باعث شد در بخش هایی با مشکلاتی مواجه شود، اما خوشبختانه از سرجمع 46 هزار واحد تعهد شده در استان عملا حدود 42 هزار واحد تا پایان سال تحویل متقاضیان شده و یا می‌شود.

وی افزود: تنها 4185 واحد از این پروژه باقی مانده که یا فاقد متقاضی هستند که باید برای آنها متقاضی پیدا شود، یا پیشرفت فیزیکی آنها زیر 30 درصد بوده و یا مشکلات حقوقی دارند که از دست ما خارج است.

شریفی تصریح کرد: تلاش ما این است برخی واحدهای مسکن مهر فاقد متقاضی را در قالب پروژه های مسکن ملی ساماندهی کنیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار