حجت الاسلام غلامرضا قندهاری خبر داد؛
به گزارش تابناک سمنان: حجت الاسلام غلامرضا قندهاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان از مشخص شدن مسیر راهپیمایی ۲۲ در شهر‌های استان خبر داد و گفت: ۷۰ نقطه از استان میزبان راهپیمایی باشکوه مردم خواهند بود.
کد خبر: ۸۲۱۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶ 08 February 2020

Image result for راهپیمایی 22 بهمن سمنان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان صبح شنبه در نشستی با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن را اعلام کرد و طبق آن ۷۰ نقطه شهری و روستایی میزبان این حماسه خواهند بود.

وی افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن در میامی از میدان بسیج به سمت مصلی نماز جمعه ساعت ۱۰ صبح، در گرمسار از میدان انقلاب اسلامی به سمت میدان امام خمینی (ره) ساعت ۱۰ صبح در مهدی‌شهر میدان شهدا به سمت میدان امام رضا (ع) ساعت ۱۰ صبح، در آرادان از مسجد صاحب الزمان (عج) به سمت میدان امام خمینی (ره) و در سرخه از میدان ولی‌عصر (عج) به سمت حسینیه شهدا ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود.

حجت الاسلام غلامرضا قندهاری همچنین افزود: در سمنان این راهپیمایی از میدان سعدی به سمت میدان امام خمینی (ره) ساعت ۹:۳۰ صبح، در شاهرود از میدان ساعت گل به سمت میدان آزادی ساعت ۱۰ صبح و در دامغان از میدان ساعت جنب آتش نشانی به سمت میدان امام خمینی (ره) ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود.

قندهاری گفت: راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن همچنین از مقابل امامزاده محمد (ع) بسطام ساعت ۱۰ صبح، کلاته‌خیج از میدان امام حسین (ع) به سمت حسینیه اعظم ساعت ۱۱ صبح، مجن از حسینیه پایین به سمت گلزار شهدا، در بیارجمند از میدان امام علی (ع) به سمت گلزار شهدای گمنام ساعت ۱۰ صبح و در رویان از مقابل شهرداری به سمت مصلی نماز جمعه ساعت ۱۰:۳۰ برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این حماسه در ایوان کی از مسجد جامع به سمت میدان امام خمینی (ره) ساعت ۱۰ صبح، شهمیرزاد از مسجد اعظم دروازه به سمت میدان امام خمینی (ره) ساعت ۱۰ صبح، درجزین از مسجد قائم (عج) به سمت مصلی نماز جمعه ساعت ۱۰:۳۰ صبح لاسجرد از مقابل مسجد شهید بهشتی به سمت امامزادگان سید رضا و سید علی اکبر (ع) بعد از نماز ظهر و عصر برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان همچنین در پایان گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن در امیریه نیز از مسجد جامع به سمت گلزار شهدا ساعت ۱۰ صبح، دیباج از میدان امام خمینی (ع) بسمت مرکز جامع سلامت دیباج ساعت ۱۰:۳۰، کلاته‌رودبار از میدان امام خمینی (ره) به سمت گلزار شهدا ساعت ۱۰:۳۰و دیگر مناطق دیگر استان سمنان برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار