بابک قاضی در گفتگو با تابناک:
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان هرسین از افتتاح پرواربندی بره ۵۰۰ راسی با اشتغال زایی ۳ نفر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۲۱۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 08 February 2020

افتتاح پرواربندی بره ۵۰۰ راسی در شهرستان هرسین در دهه فجر

بابک قاضی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: ۵ پروژه آبیاری تحت فشار در این دهه افتتاح می شوند. این پروژه ها شامل آبیاری تحت فشار ۵ هکتاری با ۵۲۵ میلیون ریال یارانه و سهم آورده ۱۵۵ میلیون ریالی با اشتغال زایی ۱ نفر، آبیاری ۹ هکتاری با ۹۵۰ میلیون ریال یارانه و سهم آورده ۵۰۳ میلیونی با اشتغال زایی ۲ نفر می باشد.

وی در ادامه تشریح کرد: آبیاری تحت فشار ۷/۴ هکتاری با یارانه ۷۷۷ میلیون ریالی و سهم ۳۵۰ میلیونی با اشتغال یک نفر خانم، ۵/۷ هکتاری با یارانه ۷۷۷ میلیون ریالی و ۳۵۰ میلیون سهم آورده منجبر به اشتغال زایی برای ۱ نفر دیگر شده است. همچنین پروژه آبیاری تحت فشار ۱۲/۹ هکتاری با یارانه ۱۳۵۴/۵ میلیون ریالی و سهم آورده ۶۷۷/۵ سهم آورده با اشتغال ۲ نفر افتتاح می شود.

مدیر جهادکشاورزی هرسین با بیان اینکه یارانه آبیاری تحت فشار در اغلب اوقات بلاعوض است افزود: کلنگ زنی گلخانه با تسهیلات ۷ درصدی ۲ میلیاردو ۶۴ میلیون تومانی و نیز سهم آورده ۵۱۶ میلیون تومانی نیز در این ایام انجام می شود.

قاضی در پایان خاطرنشان کرد: افتتاح پرواربندی بره ۵۰۰ راسی با ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی و سهم آورده ۴۰۰ میلیونی با اشتغال زایی ۳ نفر در مساحت چهار هزار متری انجام می شود که پروژه پرواربندی گوساله ۱۰۰ راسی با اشتغالزایی ۳ نفر توسط بانوی کارآفرین هرسینی نیز افتتاح می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار