فریبرز کرمی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از خدمت رسانی مجتمع های رفاهی به فاصله ۳۰ کیلومتر از یکدیگر به صورت یکجا در راه ها خبر داد.
کد خبر: ۸۲۱۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ 08 February 2020

فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه ضمن اشاره به تشکیل کمیسیون ایمنی راه‌ها و شورای ترافیک در سطح استان با مدیریت استاندار و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اظهار داشت: کلیه اعضا در قالب نشست های مختلف و جلسات تخصصی به بررسی راهکارهای افزایش ایمنی راه ها می پردازند.

وی خاطر نشان :که راه ها با نصب تابلوهای هشدار دهنده، خط کشی برای نشان دادن ادامه راه در شب، دماغه پل و حفاظ پل ایمن تر می شوند.

 مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در ادامه تصریح کرد: با توجه به توان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در تلاش هستیم تا بتوانیم هرچه بیشتر جاده ها را ایمن تر کنیم. از طرفی جاده های ما بر اساس کاربری های مختلف که در اطراف آن ایجاد می شود در نقاط مهم به دلیل افزایش ترافیک حادثه ساز می شوند؛باید از احداث کاربری های مزاحم جلوگیری کرد.

کرمی در پایان گفت:احداث مجتمع های رفاهی با فاصله ۳۰ کیلومتری از یکدیگر برای ارائه خدمات به مسافران و کاربران جاده ای بصورت یکجا در اطراف جاده ها در نقاط ایمن انجام شده که باعث افزایش ایمنی راه ها و رفاه بیشتر مسافران می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار